اعتراض نه ولی انتظار دارم من را ببینند

تیموری: بهترن دفاع چپ ایران بودم اما...

مدافع چپ استقلال با وجود نمایش خوبی که فصل گذشته در پارس جم داشت در این فصل فرصت بسیار کمی برای بازی کردن پیدا کرده است.

به گزارش ورزش سه،  میثم تیموری در ابتدای حضورش در استقلال یک ماه مصدوم بود اما بعد از بازگشت به تمرینات هم فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرده است و این موضوعی است که این مدافع جوان را از شرایطش ناراحت کرده است.


تیموری در مورد شرایط خود به ورزش سه می گوید: من زمانی که با استقلال قرارداد امضا کردم تازه رباط پایم را عمل کرده بودم و به همین دلیل حدود یکماه شرایط شرکت کردن در تمرینات را نداشتم. هفته های اول فصل را از دست دادم که این طبیعی بود چون که من مدت کمی با تیم تمرین کرده بودم و در شرایط 100 درصد آمادگی نبودم.


ادامه داد: اما الان مدت زیادی است که به شرایط ایده‌آل رسیده ام و منتظر فرصتی هستم که بتوانم برای تیم بازی کنم اما فعلا این فرصت به من داده نشده است و این مساله ای است که از ابتدای حضورم در استقلال اصلا انتظار آن را نداشتم.


مدافع چپ استقلال در مورد نیمکت نشینی طولانی مدتش در استقلال هم گفت: در طول مدتی که بازی می کنم این را به خوبی نشان داده ام که اهل اعتراض نیستم و دوست دارم همیشه حقم را در زمین بگیرم و به همین دلیل جدی تر از قبل در تمرینات شرکت می کنم تا بتوانم به ترکیب اصلی تیمی برسم که برای رسیدن به آن بسیار زحمت کشیده بودم. هرگز اهل این نیستم که از کادر فنی انتقاد کنم ولی انتظار دارم که من را هم ببینند و به من فرصت بازی کردن بدهند. اگر این شانس به من داده شود مطمئن باشید می توانم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد در استقلال فرصت بازی کردن پیدا نکند هم گفت: این شرایطی نیست که من به هیچ عنوان از آن راضی باشم و مطمئن باشید وقتی که فصل پیش از نگاه سایت های آماری به عنوان بهترین دفاع چپ فوتبال ایران انتخاب شدم، برای نیمکت نشینی به استقلال نیامدم و فکر این شرایط را نمی کردم. من به استقلال آمدم که پیشرفت کنم ولی این شرایط اصلا شرایط مورد انتظار من نیست.


تیموری در مورد انتظارش از شفر به عنوان سرمربی استقلال هم گفت:  من فکر می کنم که بهتر است شانس به همه بازیکنان یکسان داده شود و اگر به من فرصتی داده شود و نتوانم از آن استفاده کنم آن وقت مقصر خودم هستم و هیچ گله ای هم وجود ندارد. طبیعی است که وقتی من بازی نمی کنم نمی توانم نشان دهم که بازیکن با کیفیتی هستم یا نیستم و این شرایطی است که بسیار من را آزار می دهد. انتقاد یا گله از کادر فنی استقلال و آقای شفر ندارم ولی انتظار دارم آنها من را هم در نظر بگیرند و فرصتی بدهند تا بتوانم نشان دهم آیا بازیکنان با کیفیتی هستم یا نه.

مدافع چپ استقلال در پایان گفت: تا حالا حتی یک کلمه هم در مورد شرایطم صحبت نکرده بودم چون اعتقاد دارم استقلال از همه چیز مهمتر است و اگر قرار باشد با حرف هایم به این تیم آسیب برسد این کار درستی نیست. اما حالا شرایطی وجود دارد که ترجیح دادم حرف بزنم تا حداقل هواداران بدانند که من هم اکنون در اوج آمادگی هستم. اگر قرار باشد تا پایان فصل برای بازی کردن برای استقلال صبر کنم نه یک کلمه حرف میزنم و نه چیز دیگری و فقط در تمرینات تلاش می کنم جای خود را بگیرم اما باز هم می‌گویم که انتظار دارم کادرفنی استقلال من را ببینند و به زحمت های من جواب مثبت بدهند تا ثابت کنم شایسته حضور در تیم بزرگ استقلال بوده ام. آقای شفر دیشب هم گفتند میثم تیموری شرایط خوبی دارد و برای من یک دلگرمی بزرگ است ضمن اینکه ایشان خیلی به بازیکنان کمک می کنند و من هم منتظر فرصت هستم تا بتوانم جواب محبت های ایشان را بدهم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر