جکی چان به قله اورست صعود می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از هالیوود ریپورتر، جکی چان بزرگترین ستاره فیلم‌های اکشن چینی با ووجینگ، دیگر بازیگر چینی در فیلمی اکشن درباره تلاش کوهنوردان چینی برای فتح بلند‌ترین قله جهان همبازی خواهند شد.

این فیلم سینمایی که در انگلیسی با نام «کوهنوردان» شناخته می‌شود توسط کارگردان هنگ کونگی به نام دنیل لی کارگردانی خواهد شد و گروه فیلمسازی شانگ‌های نیز وظیفه تولید این فیلم را بر عهده دارد.

این فیلم داستان واقعی کوهنوردان چینی به نام‌های ونگ فوژو و کیو یانگ هوآ را روایت می‌کند که توانستند در سال 1960، صعود تاریخی را به قله اورست داشته باشند این گروه چینی اولین کسانی بودند که توانستند به سمت شمالی قله اورست که خطرناک‌ترین قسمت آن محسوب می‌شود، صعود کنند و در راه بازگشت افراد دیگر تیمشان که نتوانستند راه را به پایان برسانند نجات خواهند داد.

این فیلم در حال حاظر در چین فیلمبرداری می‌شود و البته پیش بینی می‌شود در تعطیلات بین المللی چین یا در تعطیلات سال نو این کشور در سال 2020 منتشر شود.

ووجینگ به عنوان قهرمان گیشه‌های چین شناخته می‌شود چرا که او با فیلم گرگ جنگو 2 که خودش نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و در آن بازی نیز می‌کرد، توانست 870 میلیون دلار فروش کند. ووجینگ با فیلم زمین سرگردان به سینما بازگشت و توانست اولین فیلم پرفروش چین در ژانر علمی تخیلی را با فروش 655 میلیون دلاری رقم بزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان