ماتیچ: ناامیدی ممنوع، یونایتد هنوز کار دارد

نمانیا ماتیچ، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش باید از حذف شدن از جام حذفی توسط ولوز درس گرفته و حالا با تمام قوا برای نبرد راه‌یافتن به جمع چهار تیم اول لیگ برتر به تلاش ادامه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گنار سولسشر با شکست در مقابل ولوز امیدهای خود برای دستیابی به جامهای قهرمانی داخلی در فصل جاری را از دست دادند. این شکست برای یونایتد در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد چرا که شاگردان سولسشر چند روز پیش در لیگ برتر هم مقابل آرسنال شکست خورده بودند تا در نبرد برای راه یافتن به جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر سه امتیاز مهم را از دست داده و به رقیب‌شان آرسنال واگذار کنند.

 

تنها شانس شیاطین سرخ برای فتح جام در فصل جاری، لیگ قهرمانان اروپا است، اما شاگردان سولسشر در این رقابتها باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف بارسلونا بروند که مسلماً جدال بسیار دشواری خواهد بود. آنها در عین حال، در لیگ برتر باید به نبرد با چلسی، آرسنال و تاتنهام ادامه دهند تا یکی از سه رتبه دوم تا چهارم لیگ برتر را به خود اختصاص دهند. چرا که تعلق دو رتبه اول جدول به لیورپول و منچسترسیتی قطعی است.

 

 

نمانیا ماتیچ، ستاره یونایتد اما خطاب به هم‌تیمی‌هایش گفت باید شکست مقابل ولوز و حذف از جام حذفی را فراموش کرده و با روحیه بالا برای ادامه فصل تلاش کنند.

 

ماتیچ در این باره گفت:" ما باید در یک‌سوم آخر دقیق‌تر باشیم. شکی نیست که از حذف‌مان از جام حذفی ناراحت هستیم. ولی ما در آن بازی تمام سعی‌مان را کردیم ولی آنها تیم بهتری بودند و شایسته پیروزی بودند".

 

نمانیا ماتیچ در ادامه اضافه کرد:" ولی هیچ جایی برای ناامیدی نیست. هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که باید به خاطر آنها تلاش کنیم. هشت بازی دیگر در لیگ برتر باقی مانده و ما برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول می‌جنگیم. علاوه بر این لیگ قهرمانان اروپا هم هست. پس می‌بینید که اصلا جایی برای ناامیدی وجود ندارد".    

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر