برای نوجوانان عیدی چه بخریم؟

در آستانه نوروز، بزرگتر‌ها به‌دنبال انتخاب هدیه برای بچه‌های فامیل هستند. اگر فکر می‌کنید پول نقد بهترین عیدی برای نوجوانان است، سخت در اشتباهید. شما می‌توانید با یک عیدی جذاب سال‌ها در ذهن یک نوجوان بمانید.

روزنامه شهروند: در آستانه نوروز، بزرگترها به‌دنبال انتخاب هدیه برای بچه‌های فامیل هستند. اگر فکر می‌کنید پول نقد بهترین عیدی برای نوجوانان است، سخت در اشتباهید. شما می‌توانید با یک عیدی جذاب سال‌ها در ذهن یک نوجوان بمانید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که کمی باسلیقه‌تر و بادقت‌تر برای انتخاب عیدی نوجوان‌های فامیل وقت بگذارید. در این مطلب بخشی از کالاهای پرطرفدار بین نوجوانان را برای عیدی‌دادن پیشنهاد کرده‌ایم.

٦ دسته کادوی مناسب برای عیدی جوانان

کتاب بخرید

خرید چند جلد کتاب ویژه نوجوانان یا کتاب‌های صوتی، هدیه‌ای فرهنگی و مناسب برای بسیاری از بچه‌هاست. می‌توانید موضوع کتاب را با توجه به علاقه بچه‌ها انتخاب کنید؛ مثلا اگر نوجوان به موضوعات علمی و تخیلی علاقه دارد، کتاب‌هایی در این زمینه برایش بخرید. کافی است کمی در شهر کتاب جست‌وجو کنید تا با انواع و اقسام کتاب‌های ویژه نوجوانان روبه‌رو شوید.

٦ دسته کادوی مناسب برای عیدی جوانان

ساعت مچی

یکی از شیک‌ترین هدایایی که می‌توان به مناسبت‌های مختلف ازجمله کادوی تولد و عیدی برای نوجوانان در نظر گرفت، ساعت مچی است. این ساعت می‌تواند ساعت‌ هوشمند یا اسمارت واچ‌ باشد یا ساعت‌های کامپیوتری ارزان‌قیمت. در هر حال ساعت یکی از هدایای جذاب برای نوجوان‌هاست.

دوربین عکاسی

اگر چه این روزها دوربین عکاسی هدیه‌ای گران‌قیمت است، اما بهترین هدیه برای نوجوان‌هایی است که این روزها در فضای مجازی به‌دنبال نشان‌دادن تصاویر مختلف از دنیای اطرافشان هستند و به نظر می‌رسد که از عکاسی لذت فراوان می‌برند. بنابراین دوربین عکاسی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن باشد. البته این موضوع بستگی به آن دارد که هدف از عکاسی‌ چیست؛ ادامه‌دادن حرفه‌ای یا لذت‌بردن از عکاسی و ثبت لحظات؟ به همین دلیل اگر صرفا ثبت لحظات را در نظر دارید، بهتر است یک دوربین سریع چاپ را به‌عنوان هدیه انتخاب کنید.

ماگ و قمقمه

در هوای سرد زمستان یک دمنوش داغ و خوشمزه می‌چسبد و گرمای تابستان با یک نوشیدنی خنک از میوه‌های طبیعی در یک بطری کوچک و قشنگ، قابل تحمل می‌شود. برای این‌که بتوان در زمستان یک نوشیدنی گرم و خوشمزه مثل دمنوش یا چای خورد، باید یک فلاسک یک‌نفره خوب داشت. برای نوشیدنی‌های خنک تابستان هم باید یک بطری با قابلیت حفظ دما و درِ ایمن در برابر نشت داشت. برای همین است که ماگ و قمقمه را هم می‌توان به‌عنوان هدیه‌ای با قیمت مناسب پیشنهاد داد.

٦ دسته کادوی مناسب برای عیدی جوانان

به دخترها لوازم تزیینی بدهید

اگر وقت زیادی برای خرید ندارید از لوازم تزیینی و دکوراتیو برای هدیه دادن به دختر‌ها استفاده کنید، چرا که بیشتر دختر‌ها عاشق لوازم دکوری چون، شمع، تابلو، کوسن، آینه و رومیزی هستند. همچنین اگر فرد مورد نظرتان کمی روحیه هنری دارد، می‌توانید تابلو‌های تزیینی را برای هدیه انتخاب کنید. یکی دیگر از هدایایی که دختر‌ها را خوشحال می‌کند لوازم آرایشی - بهداشتی است، چرا که معمولا دختر‌ها به سلامت پوست و موی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، به همین دلیل شما با خرید لوازم بهداشتی توجه ویژه‌ای از خود نشان می‌دهید که برای دختران مسرت‌بخش است.

اسپیکر و لامپ هوشمند

نسل جدید به لوازم دیجیتال علاقه ویژه‌ای دارد، بنابراین یکی دیگر از گزینه‌های شما که می‌تواند برای عیدی به بچه‌ها جذاب باشد لوازم جانبی دیجیتال است؛ به‌عنوان مثال لامپ هوشمند، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک یا لوازم جانبی دیجیتال دیگر بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان