باکس آفیس: Captain Marvel در صدر جدول باقی ماند

«کاپیتان مارول» Captain Marvel در دومین آخر هفته‌ی خود به راحتی توانست جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند، و با فروختن ۶۹

«کاپیتان مارول» Captain Marvel در دومین آخر هفته‌ی خود به راحتی توانست جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند، و با فروختن 69.3 میلیون دلار دیگر در آمریکای شمالی و 119.7 میلیون دلار در خارج از آمریکا به جمع فروش جهانی تحسین‌برانگیز 760.2 میلیون دلار رسید.
جمع فروش جهانی این فیلم شامل 266.2 میلیون دلار فروش بلیت در داخل آمریکا، و 494 میلیون دلار در خارج از آمریکا است.
این فیلم ابرقهرمانی مارول استودیوز Marvel Studios و دیزنی Disney — با نقش‌آفرینی بری لارسون Brie Larson — به احتمال قریب به یقین مرز فروش 1 میلیارد دلار را رد خواهد کرد. این فیلم تا همین الان تعدادی از فیلم‌های ابرقهرمانی بزرگ و پر سر و صدا را کنار زده است، از جمله «جوخه‌ی انتحار» Suicide Squad (با 747 میلیون دلار فروش)، «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» Captain America: Winter Soldier (با فروش 714 میلیون دلار)، «دکتر استرنج» Doctor Strange (با فروش 678 میلیون دلار)، «مرد پولادین» Man of Steel (با فروش 668 میلیون دلار)، «لیگ عدالت» Justice League (با فروش 658 میلیون دلار)، «ثور: دنیای تاریک» Thor: The Dark World (با فروش 645 میلیون دلار)، «آیرون‌من 2» Iron Man 2 (با فروش 624 میلیون دلار)، و «انت‌من و وسپ» Ant-Man and The Wasp (با فروش 623 میلیون دلار)، بدون در نظر گرفتن تورم.

این فیلم در خارج از آمریکا، «واندر وومن» Wonder Woman هم را که کار خود را با جمع فروش خارجی 409 میلیون دلار به پایان رساند، کنار زد (جمع فروش جهانی «واندر وومن» Wonder Woman 821.8 میلیون دلار بود).
به گزارش پسترک PostTrak، «کاپیتان مارول» Captain Marvel در آمریکای شمالی و در آخر هفته‌ی دومش، که 55 درصد افت داشت، توانست به جمع بیست فیلم برتر به لحاظ فروش در دومین آخر هفته بپیوندد. در حالی‌که مخاطبان مرد اکثریت خریداران بلیت را تشکیل می‌دادند (57 درصد)، نسبت مخاطبان زن نسبت به آخر هفته‌ی قبل اندکی رشد داشت (از 42 درصد به 43 درصد رسید).فیلم انیمیشنی خانوادگی پارامونت به نام «پارک شگفت‌انگیز» Wonder Park که بودجه‌ی ساخت آن به بیش از 100 میلیون دلار پیش از تبلیغات می‌رسد، با فروش اندک 16 میلیون دلاری از 3838 سالن سینما به جایگاه دوم دست یافت. خبر خوب اینکه پیش‌بینی‌ها نشان می‌داد فروش این فیلم بین 8 تا 12 میلیون دلار باشد. با این وجود این فیلم شکست بزرگی خواهد بود، مگر آن‌که فروش مستمری در آمریکا داشته باشد، و در خارج از آمریکا اکران بزرگی را تجربه کند.
فیلم درام نوجوانانه‌ی سی‌بی‌اس CBS به نام «پنج فوت فاصله» Five Feet Apart در سومین آخر هفته‌ی خود فروش تخمینی 13.2 میلیون دلار از 2803 سالن سینما را رقم زد، که نزدیک به دو برابر بودجه‌ی تولید 7 میلیون دلاری‌اش است.«پنج فوت فاصله» Five Feet Apart امتیاز A در سینمااسکور دریافت کرد. مخاطبان زن استقبال بی‌نظیری از آن کردند (82 درصد)، در حالی‌که 65 درصد خریداران بلیت کمتر از 25 سال سن داشتند، از جمله 48 درصد که زیر 18 سال بودند. این فیلم درباره‌ی استلا Stella (با بازی هالی لو ریچاردسون Haley Lu Richardson) و ویل Will (با بازی کلویی اسپروس Cole Sprouse)، دو نوجوان مبتلا به بیماری سفتی مخاط است که عاشق هم می‌شوند. این زوج به خاطر بیماری‌شان همیشه فاصله‌ی خود از همدیگر را حفظ می‌کنند.
لاینزگیت Lionsgate بر اساس قرارداد خود با سی‌بی‌اس فیلمز CBS Films، مسئولیت پخش «پنج فوت فاصله» Five Feet Apart را بر عهده دارد.در میان فیلم‌های باقی‌مانده از هفته‌های قبل، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» How to Train Your Dragon: The Hidden World، با 9.3 میلیون دلار فروش در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفت و جمع فروش در داخل آمریکا را به 135.6 میلیون دلار و جمع فروش جهانی را به 330.9 میلیون دلار رساند. A Madea Family Funeral از تایلر پری Tyler Perry و لاینزگیت Lionsgate هم با فروختن 8.1 میلیون دلار به جمع فروش 59.1 میلیون دلار رسید و در آخرین جایگاه جدول پنج فیلم برتر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان