ادعای ال چیرینگیتو:

بارسا همه تلاشش را برای جذب گریزمان خواهد کرد

به نظر می رسد که آنتوان گریزمان بار دیگر به بمب نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو بدل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید بر سر دو راهی تمدید با اتلتیکو و یا انتقال به بارسلونا قرار گرفته بود. آنتوان گریزمان در نهایت طی یک مستند جنجالی به نام "تصمیم"، اطلاع داد که قراردادش را تمدید خواهد کرد و قید بارسلونا را زده است.

 

 

 

 

در بارسلونا امید فراوانی به گریزمان داشتند و تقریبا مطمئن بودند که او را به خدمت خواهند گرفت اما در نهایت چنین نشد. 9 ماه بعد اما شرایط دوباره مثل سابق شده است. پس از اینکه نشریه اکیپ ادعا کرد که گریزمان به دلیل حذف زودهنگام اتلتیکو از لیگ قهرمانان بار دیگر به جدایی فکر می کند، بلافاصله شایعات انتقال او به بارسلونا منتشر شد و به نظر می رسد که طی هفته های باقیمانده تا پایان فصل، این شایعات داغ تر نیز بشوند.

هرچند امروز خواهر گریزمان که مدیر برنامه های او نیز محسوب می شود، همه شایعات را تکذیب کرد اما شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که سران بارسا تصمیم گرفته اند تا پرونده جذب گریزمان را مجددا باز کنند.

لوبو کاراسکو، ستاره بارسا در دهه 80 میلادی که در ال چیرینگیتو به تفسیر بازی های بارسا می پردازد، ادعا کرد که سران این باشگاه مصمم هستند تا تلاشی دوباره برای جذب گریزمان را آغاز کنند. رقم فسخ گریزمان تا 31 ژوئن 2019، دویست میلیون یورو است اما پس از آن به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و این به بارسا اجازه می دهد تا بار دیگر برای جذب گریزمان رویاپردازی کند. در این بین باید دید نظر نهایی بازیکن چه خواهد بود. او فعلا از تصمیم برای تمدیدش پشیمان شده و به جدایی از اتلتیکو فکر می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان