یک بانوی باردار محجبه در پایتخت آلمان مورد حمله قرار گرفت

خبرگزاری فارس: دو زن مسلمان محجبه که یکی از آن‌ها باردار بود به تازگی در برلین، پایتخت آلمان مورد حمله یک مرد ناشناس قرار گرفتند.

روزنامه «دیلی صباح» چهارشنبه نوشت که این حادثه نزدیک ایستگاه قطار «نئوکولن» رخ داد و طی آن یک مرد مهاجم در حالی که همراه با سگ خود بوده به دو بانوی محجبه اهانت کرده است.

این گزارش حاکیست که فرد مهاجم شکم زن باردار و صورت دیگر زن همراه وی را فشرده و از صحنه گریخته است. زن باردار بعد از این حمله در بیمارستان بستری شده و پلیس برلین نیز تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

به نوشته دیلی صباح، نگرش‌های خصمانه در آلمان نسبت به مهاجران و جامعه مسلمانان در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای افزایش یافته، به طوری‌که در آگوست (مرداد) 2018، تجمع‌های بزرگی از سوی راست‌های افراطی در شهر «کمنیتس» واقع در شرق آلمان شکل گرفت. در این شهر برخی جوانان ملقب به «کله پوستی» با تعقیب مهاجران، آن‌ها را شکنجه داده و سلام غیرقانونی هیتلری سرمی‌دادند.

آمار وزارت کشور آلمان نیز نشان می‌دهد که تنها در سال 2018، دستکم 950 مورد حمله علیه مسلمانان و موسسات اسلامی در این کشور صورت گرفته است. این در حالی است که آلمان دومین جمعیت مسلمان در اروپا را دارد.

وزارت کشور آلمان در گزارش سال 2017 خود بیشترین حمله علیه مسلمانان را به گروه‌های «راست افراطی» نسبت داد. در آن حملات دستکم 33 مسلمان مصدوم شده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان