صابونچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مکان تمام پایگاه‌های نوروزی ارزیابی شده است

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: مکان تمام پایگاه‌های نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مکان تمام پایگاه‌های نوروزی ارزیابی شده است

مکان تمام پایگاه‌های نوروزی ارزیابی شده استشهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص استقرار پایگاه‌های نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در دو شاخه‌ی امداد و نجات، آموزش و پیشگیری فعالیت می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: سازمان جوانان امسال نوزدهمین سالی است که فعالیت‌هایی در راستای ایمنی و سلامت را در 1226 پایگاه ثابت و سیار به مسافران ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خصوص ارزیابی پایگاه‌ها عنوان کرد: امسال سعی شده است که ارزیابی مکان پایگاه‌ها از انسجام بیشتری برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید: وجود یک هزار پست سازمان جوانان هلال احمر در طرح نوروزی 98


وی با بیان اینکه در نوروز سال گذشته بیش از 4 میلیون نفر به پایگاه‌ها مراجعه کردند گفت: امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز 98 بازخورد بیشتری را نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

صابونچی مطرح کرد: در استان تهران و شمیرانات 6 پایگاه ثابت و 5 تا تیم سیار در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در حال فعالیت هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان