ماهان شبکه ایرانیان

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفت‌وگو با تاکید کرد

الزام به استقرار کشیک نوروزی توسط شرکت‌های بیمه، اکیپ‌های درمانی و شهرداری

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از افزایش گشت‌های نوروزی توسط نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و شهرداری خبر داد و گفت: شرکت‌های بیمه موظف هستند در کمترین زمان خسارات وارده به بیمه شده و زیان‌دیده را جبران کنند.

عیدانه 30/ الزام به استقرار کشیک نوروزی توسط شرکت‌های بیمه، اکیپ‌های درمانی و شهرداری/خوردو‌های مزاحم تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند/ افزایش گشت‌های نیروی انتظامی، پلیس راهور و تعزیراتافشار خسروی‌زاد داستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به دستورات نوروزی صادر شده در جهت صیانت از حقوق همشهریان و مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در راستای حفظ و ارتقاء سطح امنیت و آرامش اجتماعی شهروندان، از پلیس راهنمایی و رانندگی استان خواسته شد گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهنمایی و رانندگی را در ایام نوروز تقویت کرده و نسبت به خودرو‌هایی که مرتکب حرکات مخاطره آمیز و ایجاد آلودگی صوتی کرده و نیز برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند اقدام مقتضی صورت پذیرد و پس از انجام تشریفات قانونی به پارکینگ معرفی گردند و تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف بمانند.

وی ادامه داد: همچنین در نامه‌ای به ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید شد با توجه به تعطیل بودن ایام نوروز با همکاری جمعیت هلال احمر استان نسبت به استقرار اکیپ‌های درمانی و امدادی اقدامات لازم را معمول دارند.

این مقام قضایی ادامه داد: در این خصوص بر استقرار کشیک شبانه روزی در بیمارستان‌ها برای انجام خدمات اورژانسی و ارائه خدمات مناسب به هموطنان تاکید شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام افزود: یکی از موضوعات مهمی که در ایام نوروز لازم است مورد توجه قرار گیرد تا موجبات رضایتمندی مردم فراهم گردد خدمت‌رسانی شرکت‌های بیمه در ایام نوروز است.

وی بیان کرد: به همین جهت در مکاتبه‌ای با مدیران شرکت‌های بیمه استان دستور داده شد به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی شرکت‌های بیمه ضمن استقرار کشیک در دفاتر بیمه، نسبت به تعیین گشت‌های سیار جهت بررسی خسارات با تمامی اختیارات اقدام کنند.

این مقام قضایی افزود: همچنین تاکید گردید تمهیداتی در نظر گرفته شود که در صورت وقوع حادثه پرونده‌های تشکیل شده در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و جهت جلب رضایت بیمه گذاران و زیاندیدگان خسارات وارده جبران و به حساب آن‌ها واریز گردد.

خسروی زاد تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که متاسفانه در سال‌های گذشته مشاهده شده است وقوع ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تعدی به اراضی ملی توسط عده‌ای سودجو در ایام تعطیلات نوروزی است. به همین جهت به شهردار و فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اعلام گردید به منظور پیشگیری از تعدی و تجاوز به حریم شهر‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز، گشت‌های ویژه نوروزی توسط این دو مرجع تقویت شده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به این که در این ایام احتمال سوء استفاده برخی از کسبه و گران فروشی کاذب در سطح شهر وجود دارد به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان ایلام دستور داده شد از طریق ابزار‌های قانونی نظارت‌ها و بازرسی‌های خود را در ایام نوروز تشدید کرده و در موارد وقوع تخلف با جدیت و قاطعیت با متخلفان برخورد لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در برخی مناطق به علت بارش نزولات جوی احتمال بروز حوادث جاده‌ای و ... وجود دارد به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داده شد با استقرار اکیپ ویژه راهداری در این مناطق و تامین امکانات خدماتی لازم نسبت به خدمت رسانی به موقع به مسافران اقدام شایسته صورت گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان