الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزاد‌راه تهران ساوه و قزوین رشت

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان سال جاری پرداخت عوارض در آزاد‌راه تهران ساوه و قزوین رشت به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و پرداخت نقدی متوقف خواهد شد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان سال جاری پرداخت عوارض در آزاد‌راه تهران ساوه و قزوین رشت به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و پرداخت نقدی متوقف خواهد شد. وی ادامه داد: طراحی پرداخت الکترونیکی عوارض به صورت سخت‌افزاری و نرم افزاری انجام شده و مشکلی برای شروع ندارد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، اسلامی در ادامه افزود: با الکترونیکی کردن پرداخت عوارض ترافیک در گلوگاه‌های عوارضی کاهش می‌یابد. وی درباره عملکرد وزارت راه برای ایجاد باند دوم، گفت: امسال حدود 700 کیلومتر باند دوم ایجاد شده که 200 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است. همچنین امیدواریم 500 کیلومتر باقی‌مانده بعد از نصب علائم و تابلوها برای عید نوروز به بهره‌برداری برسد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان