نیروی انتظامی در فروردین ۹۷؛

کشف ۷۱ درصدی جرایم فضای مجازی از سوی پلیس فتا/ دستگیری ۱۲ نفر از اخلالگران بازار ارز/ صرافی غیر مجاز پلمپ و ۳۹ دلال ارز دستگیر شدند

مهمترین اخبار نیروی انتظامی در فروردین ۹۷ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف 71 درصدی جرایم فضای مجازی از سوی پلیس فتا/ دستگیری 12 نفر از اخلالگران بازار ارز/ صرافی غیر مجاز پلمپ و 39 دلال ارز دستگیر شدند

///بسته اول انتظامی پایتخت نوروز 98/// کشف 71 درصدی جرایم فضای مجازی از سوی پلیس فتا/  دستگیری 12 نفر از اخلالگران بازار ارز/ پلمپ 16 صرافی فاقد مجوز/ پرونده مصدومان حادثه خیابان پاسداران در دست بررسی است/  80 صرافی غیر مجاز پلمپ و 39 دلال ارز دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد‌های فروردین ماه سال 97 نیروی انتظامی را در این بسته خبری مشاهده کنید.


کشف 71 درصدی جرایم فضای مجازی از سوی پلیس فتا

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت:پلیس فتای پایتخت در سالی که گذشت موفق به کشف 71 درصدی جرایم ارتکابی در فضای مجازی شد.


آماده باش 100 درصدی پلیس در روز طبیعت/حضور پلیس در بیش از هزار پارک در پایتخت

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: نیرو‌های پلیس در هزار و 665 پارک و تفرجگاه‌های پایتخت در روز طبیعت حضور خواهند داشت.


پرونده مصدومان حادثه خیابان پاسداران در دست بررسی است

فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت:پرونده مصدومان حادثه خیابان پاسداران در مرحله بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در حال رسیدگی است.


 دستگیری 12 نفر از اخلالگران بازار ارز/ پلمپ 16 صرافی فاقد مجوز

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری 12 نفر از اخلالگران بازار ارز گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای افزایش امنیت اقتصادی و نیز ایفای وظایف ضابطیت خود در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات هیئت محترم دولت حضور چشمگیر و مستمر در بازار ارز دارد.

وی افزود: با هماهنگی مقامات محترم قضایی نسبت به دستگیری افرادی که قانون و مصوبه دولت را در این خصوص نقض کنند سریع و قاطعانه اقدام خواهیم کرد.


80 صرافی غیر مجاز پلمپ و 39 دلال ارز دستگیر شدند

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: در شش روز گذشته 80 صرافی غیر مجاز شناسایی و پلمب شد و به بیش از 70 صرافی که مدارک آن‌ها از طریق بانک مرکزی تایید نشده بود فرصت و اخطار پلمب داده شد.

وی ادامه داد: 39 نفر از دلالان و سوداگران بازار ارز شناسایی و دستگیر شدند.


حمله به خودروی نماینده مردم سبزوار در مجلس/ متهم دستگیر شد + عکس

سردار لطفی با بیان اینکه متهم با میلگرد شیشه‌های سمت راننده و عقب آن را تخریب کرده بود، افزود: در لحظه تخریب، کسی در خودرو حضور نداشت.

رئیس پلیس امنیت پایتخت گفت: بر اساس تحقیقات اولیه ماموران پلیس از متهم و بر حسب رفتار‌های بروز داده شده از وی، به نظر می‌رسد که متهم دارای اختلالات روانی است و تحقیقات بیشتر برای یافتن علت و انگیزه اش در دست بررسی است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان