معز علی برای السد و آسیا آماده می شود؛

بازگشت آقای گل آسیا به تمرینات الدحیل

تمرینات امروز تیم الدحیل قطر با بازگشت مهاجم گلزن عنابی ها همراه خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم فوتبال الدحیل قطر امروز در حالی پیگیری می شود که مهم ترین اتفاق در آن، بازگشت مهاجم گلزن و فوق العاده این تیم است. معز علی، مهاجم ملی پوش تیم الدحیل که در رقابت های جام ملتهای آسیا نقش بسزایی در قهرمانی قطر داشت و عنوان آقای گلی تورنمنت را از آن خود کرد، پس از نزدیک به دو ماه به تمرینات تیم باشگاهی خود بازمی گردد.

معز علی بعد از جام ملتها به دلیل مصدومیت نتوانسته بود الدحیل را همراهی کند و در بازی های حساس لیگ و آسیا غایب بزرگ این تیم محسوب می شد. حالا در شرایطی که هشت روز تا بازی بسیار مهم الدحیل و السد در لیگ ستارگان باقی مانده، بازگشت این مهاجم به تمرینات، بهترین خبر برای روی فاریا خواهد بود. الدحیل در لیگ قهرمانان هم بازی های حساسی مقابل العین، استقلال و الهلال در پیش خواهد داشت.

گفتنی است، الدحیل در کورس قهرمانی لیگ ستارگان قطر، 4 امتیاز کمتر از السد دارد و اگر در بازی پیش رو مقابل این تیم شکست بخورد، عملا قهرمانی لیگ را پس از دو فصل تقدیم رقیب خود می کند. از همین رو پیروزی در این مسابقه از اهمیت فوق العاده ای برای روی فاریا و تیمش برخوردار است چون می تواند رویای آنها را برای هت تریک در قهرمانی لیگ زنده نگه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان