ماهان شبکه ایرانیان

معرفی سریال در نوروز؛

آسیب‌های روانی عجیب یک بادیگارد دردسر ساز شد

داستان مجموعه تلویزیونی "محافظ شخصی" حول یک قهرمان و کهنه‌سرباز نیروی زمینی بریتانیا است که از اختلال استرسی پس از آسیب روانی رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، صنعت سریال سازی سالهای طولانی در کشورهای مختلف جهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین صنایع حاضر هنری محسوب می‌شود.

سریال به طور معمول نسبت به آثار سینمایی علاوه بر داشتن مخاطب بیشتر می‌تواند به راحتی و برای سالهای متمادی در اذهان مخاطب تلویزیون قرار گیرد. به همین مناسبت خبرگزاری میزان به معرفی چند سریال معروف جهان پرداخته است.

آسیب‌های روانی عجیب یک بادیگارد دردسر ساز شد////////////////2 فروردین

محافظ شخصی (بادیگارد) مجموعه تلویزیونی درام شش‌قسمتی ساخته جد مرکوریو است که در ورلد پروداکشنز بی‌بی‌سی تهیه شده است.

ریچارد مدن، سوفی راندال، اش تاندون، وینسنت فرانکلین، جینا مک کی، پیپا هیوود، ریچارد ریدل پائول ردی و کیلی هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال تلویزیونی به ایافی نقش پرداخته اند.

آسیب‌های روانی عجیب یک بادیگارد دردسر ساز شد////////////////2 فروردین

این مجموعه از 26 اوت 2018 از بی‌بی‌سی وان پخش شد و بیشترین تعداد بیننده برای یک مجموعه درام جدید در تمام شبکه‌های بی‌بی‌سی و بیشترین بیننده از سال 2008 را در بی‌بی‌سی داشت.

داستان مجموعه تلویزیونی "محافظ شخصی" حول یک قهرمان و کهنه‌سرباز نیروی زمینی بریتانیا است که از اختلال استرسی پس از آسیب روانی رنج می‌برد. دیوید مرد جوانی است که وظیفه حفاظت از وزیر امور خارجه را بر عهده دارد. اما یک اتفاق باعث می شود تا او در شرایط سختی قرار بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان