دادستان گلستان در میان اهالی مناطق سیل زده حضور یافت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان ضمن حضور در مناطق سیل زده به شهروندان در خصوص سوءاستفاده افراد سودجو برای کلاهبرداری از مردم تحت عنوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان هشدار داد.

سیل در گلستانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان ضمن بازدید از مناظق سیل زده استان گلستان به صورت چهره به چهره به بررسی مشکلات سیل زدگان پرداخت.

وی بر برگزاری جلسات ستاد بحران دو شهرستان سیل زده استان گلستان با حضور مدیران در میان مردم تاکید کرد و به تشریح لزوم واحد بودن مدیریت بحران در استان گلستان پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان همچنین طی دستوری از دادستان‌های شهرستان‌ها خواست تا در ایام نوروز برای رسیدگی به مشکلات قضایی شهروندان در دسترس باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی با هشدار به شهروندان در خصوص سوءاستفاده افراد سودجو برای کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان گفت: شهروندان عزیز به هر حسابی پول واریز نکنند و بررسی‌های لازم را انجام دهند تا به مشکل برنخورند، چرا که کلاهبرداران در کمین آن‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری میزان، بروز سیل و آبگرفتگی در استان‌های شمالی کشور و در شهرستان‌های گرگان، بندر ترکمن، آزادشهر، گنبدکاووس، بندرگز، علی آباد، کلاله و مینودشت سبب تخریب خانه‌ها و بروز مشکلاتی برای اهالی این مناطق شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان