شیائومی بند ۴ احتمالا از برخی ویژگی‌های مهم اپل واچ پشتیبانی خواهد کرد

شیائومی بند ۳ به خاطر قیمت مناسبی که دارد همچنان به فروش بسیار خوب خود ادامه می‌دهد اما اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با منتظر شیائومی بند ۴ با ویژگی‌های جدیدی باشیم.

شیائومی بند 4 احتمالا از برخی ویژگی‌های مهم اپل واچ پشتیبانی خواهد کرد

شیائومی بند 3 به خاطر قیمت مناسبی که دارد همچنان به فروش بسیار خوب خود ادامه می‌دهد اما اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با منتظر شیائومی بند 4 با ویژگی‌های جدیدی باشیم.

بر اساس این گزارش که از سمت MySmartPrice منتشر شده، نسل بعدی دستبندهای هوشمند شیائومی از بلوتوث 5 که مهمترین ویژگی‌ آن مصرف بسیار کمتر باتری است پشتیبانی خواهد کرد. به طور کلی 2 مدل مختلف از شیائومی بند 4 لیست شده‌ که ظاهرا تنها یکی از آن‌ها به فناوری NFC مجهز شده است.

جدا از موارد بالا، به نظر می‌رسد در شیائومی بند 4 باید منتظر حضور یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سری 4 اپل واچ یعنی حسگر سنجش ضربان قلب باشیم که قادر به شناسایی ریتم نامناسب تپش قلب نیز هست.

شیائومی بند 4

در حال حاضر مدل فعلی از نسخه 4.2 بلوتوث استفاده می‌کند.

در صورت حضور این ویژگی و پایین ماندن قیمت بند 4، باید منتظر افزایش محبوبیت سراسری دستبندهای هوشمند شیائومی باشیم. همچنین انتظار می‌رود شیائومی بند 4 با ردیابی بهتر فعالیت‌های کاربر و صفحه نمایش بزرگ‌تر با رنگ‌های بیشتر همراه شود.

در حال حاضر مدل‌های فعلی شیائومی بند با قیمت مناسب خود و ویژگی‌های کاربردی یکی از جدی‌ترین رقبای اپل واج محسوب می‌شوند و در صورت اضافه شدن ویژگی‌های ذکر شده و پایین ماندن قیمت باید منتظر رقابت بیشتری میان این دو سری محصول نسبت به گذشته باشیم.

اولین مدل از دستبندهای هوشمند شیائومی در سال 2014 عرضه شد و حدود یک سال از عرضه مدل فعلی یعنی بند 3 گذشته است. از همین سو، عرضه شیائومی بند 4 با ویژگی‌های ذکر شده آن هم در آینده‌ای نزدیک، چندان دور از انتظار نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان