کلکسیون خودرو‌های جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل به لحاظ پول و ثروت از مال دنیا بی‌نیاز هستند و چیزی نیست که اراده کنند و توان خرید آن را نداشته باشند. به همین دلیل این زوج جوان، راه و رسم زندگی دیگر سلبریتی‌ها را در پیش گرفته اند و تا جایی که چشم کار می‌کند در گاراژ جاستین و جسیکا، خودرو‌های جذاب گران‌قیمت وجود دارد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: جاستین تیمبرلیک از آن دسته خواننده‌هایی است که در جوانی به شهرت رسید و به لطف همین محبوبیت توانست دل بهترین سلبریتی‌های زن هالیوودی را ببرد. اگر خاطرتان باشد تا سال 2002 با بریتنی اسپرز رابطه داشت و پس از آن به وصال عشق دوران کودکی خود، کامرون دیاز رسید. اما عشق سوزان جاستین به این سلبریتی‌ها دیری نپایید و تبدیل به خاکستر شد. در نهایت نیز جاستین تیمبرلیک دلداده جسیکا بیل شد و در سال 2012 دست جسیکا را گرفت و به خانه بخت برد.

خوشبختانه عشق جاستین و جسیکا به بار نشست و این زوج سلبریتی مدتی بعد صاحب پسری شدند و از زمان ازدواج تاکنون همیشه در کنار یکدیگر بوده‌اند. جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل به لحاظ پول و ثروت نیز از مال دنیا بی‌نیاز هستند و چیزی نیست که اراده کنند و توان خرید آن را نداشته باشند. به همین دلیل این زوج جوان، راه و رسم زندگی دیگر سلبریتی‌ها را در پیش گرفته اند و تا جایی که چشم کار می‌کند در گاراژ جاستین و جسیکا، خودرو‌های جذاب گران‌قیمت وجود دارد.

اگر از طرفداران جاستین تیمبرلیک باشید حتماً به خوبی می‌دانید که جاستین علاقه زیادی به خودرو‌های کلاسیک دارد و همکاری با برند آئودی باعث شده تا چندین دستگاه از بهترین خودرو‌های آئودی را در گاراژ خودش داشته باشد. از طرف دیگر جسیکا بیل نیز از آن دسته سلبریتی‌های عشق‌خودرویی است که هر از گاهی عکس‌هایی از جولان دادن او در بهترین خودرو‌های دنیا را در شبکه‌های اجتماعی شاهد هستیم.

در ادامه برای طرفداران جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل می‌خواهیم از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی بگوییم که این زوج سلبریتی در کلکسیون خودشان نگهداری می‌کنند.

20. بنتلی کانتیننتال جی. تی

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

قانون نانوشته‌ای وجود دارد که بر اساس آن هر سلبریتی باید دست‌کم یک دستگاه بنتلی در گاراژ شخصی‌اش نگهداری کند، جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل نیز این قانون را باور دارند و به همین منظور یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی. تی در کلکسیون شخصی این زوج سلبریتی به چشم می‌خورد.

البته خرید این بنتلی کانتیننتال جی. تی دلیل دیگری نیز دارد و از آنجایی که جاستین و جسیکا علاقه زیادی به خودرو‌های قدرتمند دارند این بنتلی را خریده‌اند. بنتلی که در گاراژ این سلبریتی‌ها حضور دارد به پیشرانه‌ای دوقلوی توربوشارژ از نوع W12 با 626 اسب‌بخار نیرو مجهز است و نیروی این موتور قدرتمند از طریق جعبه گیربکسی با هشت دنده به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. این خودروی بنتلی به لحاظ تجهیزات داخلی نیز چیزی کم و کسر ندارد و با امکانات لوکس و اشرافی در داخل آن طرف هستیم.

به لحاظ ظاهری نیز باید گفت انصافاً بنتلی کانتیننتال جی. تی یکی از زیباترین بنتلی‌هایی است که سراغ داریم و جاستین تیمبرلیک حتی قبل از اینکه با جسیکا بیل ازدواج کند این بنتلی کانتیننتال جی. تی را خریده بود.


19. آئودی ای. وان

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

برای شما گفتیم که جاستین تیمبرلیک و برند آئودی چندین سال است که همکاری نزدیکی دارند و سابقه این همکاری به سال 2010 باز می‌گردد، جاستین تیمبرلیک سخنگوی سری جدید آئودی ای. وان (A1) است و جاستین کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی را برای این خودرو انجام داده است که در این زمینه می‌توان به حضور تیمبرلیک در تبلیغات سوپربول آمریکا اشاره کرد. جالب است بدانید تبلیغات جاستین تیمبرلیک برای آئودی ای. وان باعث شد تا این خودرو به گزینه اول خانم‌های پول‌دار و مشکل‌پسند تبدیل شود.

آئودی نیز به نشانه تشکر از تیمبرلیک برای حضور در کمپین تبلیغاتی آئودی ای. وان یک دستگاه از این خودروی شیک و مشتری‌پسند را به جاستین هدیه داد. آئودی ای. وان ممکن است در کنار سایر خودرو‌های آئودی حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما سیستم تنظیم دنده دستی این خودرو یکی از بهترین گیربکس‌های دنده دستی دنیا است و به‌رغم اینکه جاستین تیمبرلیک چندین دستگاه آئودی ترازاول در کلکسیون‌اش دارد، باز هم هر از گاهی جاستین را سوار بر این آئودی ای. وان می‌بینیم.


18. آلفا رومئو اسپایدر 1986

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

اگر از طرفداران خودرو هستید بدون شک برند ایتالیایی آلفا رومئو را می‌شناسید و بدون شک سواری با یک آلفا رومئو کلاسیک در کوچه پس‌کوچه‌های شهر‌های ایتالیا لطف خاصی دارد. جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل نیز که نمی‌دانند با ثروت‌شان چه کار کنند در سال 2018 سفری رویایی به ایتالیا داشتند و در این سفر از منطقه توسکانی در مرکز ایتالیا دیدن کردند.

جاستین تیمبرلیک ویدئویی جالب از این سفر منتشر کرد که در این ویدئو به همراه جسیکا بیل زیبارو سوار بر یک خودروی آلفا رومئو اسپایدر 1986 بودند و در جاده‌های سرسبز برای خودشان ترانه می‌خوانند و شوخی می‌کردند. انصافاً باید به انتخاب جاستین برای خرید آلفا رومئو اسپایدر 1986 و استفاده این خودرو در مسافرت ایتالیا تبریک گفت، چرا که حساب این خودرو با تمامی خودرو‌هایی که آلفا رومئو تولید کرده است تفاوت دارد با یک خودروی اسپرت و شیک طرف هستیم که نه تنها سرعت زیادی دارد، بلکه امکانات داخلی این نیز بسیار کامل است و رانندگی دلنشینی دارد.

آلفا رومئو برای اسپایدر 1986 یک پیشرانه 1290 سی‌سی دوقلو در نظر گرفته و با خودرویی سر و کار داریم که بهترین گزینه برای گشت و گذار در طبیعت سر سبز ایتالیا است.


17. هارلی دیویدسون شخصی‌سازی‌شده

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

سلبریتی مردی را سراغ نداریم که دست‌کم یک دستگاه موتورسیکلت در گاراژ خودش نداشته باشد، جاستین تیمبرلیک نیز که جوان و پر شور و نشاط است یک دستگاه هارلی دیویدسون را به کلکسیون خودرو‌ها و موتورسیلکت‌هایش اضافه کرده است، این هارلی دیویدسون با نظر و سلیقه جاستین تیمبرلیک شخصی‌سازی شده و از قرار معلوم جاستین علاقه زیادی به آن دارد چرا که حتی در مصاحبه‌ها نیز به علاقه‌اش به موتورسواری اشاره می‌کند.

هارلی دیویدسون جاستین تیمبرلیک در سال 2009 برای او شخصی‌سازی شد و از آنجایی که با یک موتورسیکلت شخصی‌سازی‌شده سر و کار داریم اطلاعات زیادی در خصوص قدرت یا مصرف سوخت آن نمی‌دانیم، اما چیزی که کاملاً مشخص است این نکته است که جاستین تیمبرلیک با توجه به قد و قامت معمولی که دارد، سوار بر این هارلی دیویدسون بزرگ، بسیار کوچک و بامزه دیده می‌شود و بعید می‌دانیم جاستین بتواند به خوبی از عهده رانندگی با این موتورسیکلت بزرگ برآید.


16. فولکس‌واگن جتا

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

جاستین تیمبرلیک نیز همانند دیگر سلبریتی‌های همقطارش دو جین خودروی گران‌قیمت در گاراژ شخصی‌اش دارد که هر کدام از این خودرو‌ها امکانات و توانایی‌های ویژه‌ای دارند. همین امر نیز باعث شد تا از حضور یک دستگاه فولکس‌واگن جتا، که خودروی معمولی به‌حساب می‌آید و حرف چندانی دربرابر سایر خودرو‌های جاستین تیمبرلیک ندارد در گاراژ او تعجب کنیم.

این فولکس‌واگن محصول سال 2002 است و به لحاظ قیمتی نیز یک خودروی کاملاً ارزان‌قیمت به‌حساب می‌آید و پس از عرضه به بازار با قیمتی حدود 16 هزار دلار معامله میشد و این روز‌ها بعید می‌دانیم حتی نصف این قیمت هم ارزش بخورد.

شوربختانه باید بگوییم جاستین تیمبرلیک در خصوص علاقه‌اش به این فولکس‌واگن و دلیلی که این خودرو را در کلکسیون‌اش نگه می‌دارد هیچ توضیحی نداده است، اما بدون شک جاستین تیمبرلیک خاطره‌های خوشی از این فولکس‌واگن جتا دارد که پس از گذشت این همه سال همچنان این خودرو را در گاراژ شخصی‌اش نگهداری می‌کند.


15. جیپ رانگلر روبیکون

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

جیپ رانگلر روبیکون خودرویی است که هر زوج عاشق‌پیشه‌ای به آن علاقه دارد و به‌رغم اینکه اصل و نصب این خودرو به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد باز مدل‌های جدید جیپ رانگلر روبیکون به‌عنوان یکی از بهترین خودرو‌هایی که جیپ تاکنون ساخته شناخته می‌شود. در جیپ رانگلر روبیکون با یک پیشرانه بسیار قدرتمند طرف هستیم که نسبت به سایر جیپ‌های حال حاضر، توان بیشتری دارد.

نیروی این پیشرانه به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود و با خودرویی همه فن حریف طرف هستیم که به راحتی از هر مسیر سنگلاخی عبور می‌کند. جیپ رانگلر روبیکون از عهده رانندگی در آب و هوای بسیار سرد و گرم بر می‌آید و از آن دسته خودرو‌های آف‌رودی است که رانندگی آن در خیابان‌های شهری نیز بسیار دلنشین و لذت بخش است.

با این حساب کاملاً به جاستین و جسیکا حق می‌دهیم که با خرید یک دستگاه جیپ رانگلر روبیکون، در داخل و بیرون شهر حسابی گشت و گذار کنند.


14. آئودی ای‌8

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

با توجه به همکاری‌هایی که میان جاستین تیمبرلیک و برند آئودی در جریان است، حضور چندین دستگاه آئودی در گاراژ تیمبرلیک کاملاً طبیعی به‌نظر می‌رسد، اما با توجه به سلیقه‌ای که از جاستین در خصوص انتخاب خودرو سراغ داریم، حضور آئودی ای‌8 خیلی هم در گاراژ این سلبریتی توجیه ندارد چرا که انتظار خودروی اسپرت‌تری را نسبت به این آئودی داشتیم.

البته به این نکته نیز اشاره کنیم که به احتمال زیاد جاستین و جسیکا این خودرو را از آئودی هدیه گرفته‌اند و همان‌گونه که شما هم حتماً می‌دانید دندان اسب پیش‌کشی را نمی‌شمارند و این سلبریتی‌ها نیز بودن شک از دریافت رایگان یک آئودی ای‌8 خرسند و خوشحال شده اند.

آئودی ای‌8 که در گاراژ جاستین و جسیکا خودنمایی می‌کند به یک پیشرانه 6 سیلندری با ظرفیت 3 لیتر مجهز است و در عرض تنها 6 ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو ممکن است به لحاظ سرعت و شتاب حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما آئودی ای‌8 امکانات داخلی بسیار خوبی دارد و تجهیزات داخل این خودرو از بهترین مواد ساخته شده اند. از طرف دیگر این خودرو به فناوری‌های پیشرفته‌ای نیز مجهز است که در بین آن‌ها می‌توان به ساز و کار خودکار تنظیم دمای داخل خودرو، دوربین پشت، شستشوی خودکار چراغ‌های جلو و استارت بدون سوییچ اشاره کرد.

در کنار این موارد آئودی ای‌8، تنظیمات رانندگی خوبی نیز دارد و رانندگی دلنشینی را در عبور از مسیر‌های پر پیچ و خم در اختیار راننده قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توان گفت جاستین و جسیکا احتمال دارد این خودرو را برای روز مبادا و استفاده در سفر‌های طولانی نگه داشته‌اند تا رانندگی دلنشین این خودرو، رنج سفر جاستین و جسیکا را کاهش دهد.


13. بی. ام؛ و سری 5

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

جاستین به دلیل همکاری که با برند آئودی دارد گاهی اوقات مجبور است سوار بر خودرو‌های این برند شود تا با جولان دادن با آئودی در خیابان ها، برای این برند تبلیغ کند، اما جسیکا بیل مجبور نیست سوار بر آئودی شود و به همین دلیل وقت و بی‌وقت جسیکا بیل در خیابان‌های لس آنجلس سوار بر یک دستگاه بی. ام؛ و سری 5 دیده می‌شود. طرفداران خودرو به خوبی می‌دانند که بی. ام؛ و سری 5 شاهکاری در میان خودرو‌های اخیر بی. ام؛ و است و این خودرو در کنار طراحی زیبا، به لحاظ رانندگی نیز تجربه بسیار دلنشینی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

بی. ام؛ و سری 5 به یک پیشرانه 4.4 لیتری با هشت سلیندر مجهز است و 456 اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد. امکانات داخلی این خودرو نیز از خودرو‌های لاکچری دنیا چیزی کم و کسر ندارد و تجهیزات داخل آن از بهترین مواد ساخته شده اند. در کنار این موارد زیبایی تودوزی چرم و هچنین فناوری‌های پیشرفته داخل بی. ام؛ و سری 5 را نیز نمی‌توان دست کم گرفت.

تمامی این موارد دست به دست هم داده تا این خودرو به یکی از خودرو‌های مورد علاقه جسیکا بیل تبدیل شود.


12. لینکلن نویگیتور

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

پس از اینکه خدا به جاستین و جسیکا فرزند داد، این زوج سلبریتی به فکر خرید خودرو‌های بزرگ‌تری افتادند و به همین منظور نیز شاهد اضافه شدن یک دستگاه لینکلن نویگیتور به گاراژ جسیکا و جاستین بودیم.

انصافاً باید گفت این شاسی‌بلند خوش قد و بالا ممکن است خودروی جاداری باشد، اما قد و قواره بزرگ لیکلن نویگیتور باعث شده تا رانندگی راحتی در خیابان‌های شلوغ و پرترافیک نداشته باشد و پارک کردن این خودرو نیز کار چندان راحتی نیست.

در لینکلن نویگیتور با یک پیشرانه V6 طرف هستیم که 450 اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و بدون شک این خودرو جادار و بزرگ، گزینه اول جاستین و جسیکا برای مسافرت‌های بین شهری و استفاده‌های خانوادگی است.


11. آئودی ای‌4

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

اگر از طرفداران آئودی باشید به احتمال زیاد تاکنون تعریف و تمجید‌های آئودی‌ای 4 به گوش شما خورده است، به این ترتیب مطمئن هستیم اگر جاستین تیمبرلیک سخنگوی برند آئودی نبود و یک دستگاه خودروی آئودی‌ای 4 از این برند هدیه نگرفته بود، باز هم شخصاً دست در جیب میکرد یکی از آین آئودی‌های‌ای 4 را به کلکسیون خودش اضافه می‌نمود.

آئودی‌ای 4 ممکن است به لحاظ زیباشناختی در مقابل سایر رقبای همرده خود حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما این خودرو رانندگی بسیار دلنشینی دارد و از هر لحاظ در جاده‌ها می‌توانید روی آئودی‌ای 4 حساب باز کنید. پیشرانه آئودی‌ای 4 از نوع توربوشارژ با 4 سلیندر است که 252 اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

به لطف چنین پیشرانه‌ای آئودی‌ای 4 در عرض 5 ثانیه از سرعت صفر، به 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند. این خودرو در کنار رانندگی بسیار راحت، مصرف سوخت مناسبی نیز دارد و فضای داخلی و صندوق عقب آن هم برای استفاده‌های خانوادگی کاملاً مناسب به‌نظر می‌رسد.


10. کادیلاک اسکالید

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

اگر از طرفداران فیلم‌های سینمایی باشید به احتمال زیاد فیلم «شبکه اجتماعی» با بازی جاستین تیمبرلیک را دیده‌اید، جاستین تیمبرلیک در این فیلم نقش شان پارکر، مؤسس وب‌سایت اشتراک موسیقی نپستر را بازی می‌کرد و در فیلم شبکه اجتماعی او را سوار بر یک دستگاه کادیلاک اسکالید دیدیم.

از قرار معلوم رانندگی با کادیلاک اسکالید به اندازه‌ای برای جاستین تیمبرلیک لذت بخش بود که پس از بازی در فیلم شبکه اجتماعی، تصمیم گرفت یک دستگاه کادیلاک اسکالید را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کند.

کادیلاک اسکالید از آن شاسی‌بلند‌های است که در کنار قد و قواره بزرگ، امکانات لوکس و لاکچری زیادی دارد و ظاهر این خودرو نیز به لحاظ زیباشناختی چیزی کم و کسر ندارد. جاستین تیمبرلیک دومین نسل از کادیلاک اسکالید را خریداری کرد و این خودرو به لحاظ قدرت نسبت به نسل‌های جدیدتر کادیلاک اسکالید حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد.

در این شاسی‌بلند بزرگ با یک پیشرانه V8 با ظرفیت 5.3 لیتر طرف هستیم و نیروی این موتور به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. از آنجایی که جاستین تیمبرلیک با آئودی قرارداد دارد، فرصت زیادی پیدا نمی‌کند تا سوار بر اسکالید شود، اما باز هم هر از گاهی، جاستین را سوار بر کادیلاک اسکالید در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم.


9. آئودی کیو 7

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

در میان تمامی آئودی‌هایی که جاستین و جسیکا در گاراژ دارند، آئودی کیو 7 از محبوبیت بیشتری در بین این دو سلبریتی برخوردار است و جالب است بدانید جاستین و جسیکا، با آئودی کیو 7 سر قرار‌های عاشقانه می‌رفتند. جسیکا بیل نیز به این خودرو علاقه زیادی دارد و بیشتر کار‌های روزمره خود را با آئودی کیو 7 انجام می‌دهد.

این خودروی شاسی‌بلند و لاکچری تلفیقی از تعادل قدرت و کنترل است و سرعت و راحتی این خودرو در کنار فناوری‌های پیشرفته‌ای که در آن تعبیه شده را می‌توان از ویژگی‌های بارز آئودی کیو 7 نام برد.

آئودی کیو 7 به یک پیشرانه V6 با 3 لیتر ظرفیت مجهز است و قدرت کشندگی این خودرو چیزی نزدیک به 3.5 تن است. این خودرو به فحاظ فضای داخلی نیز شاسی‌بلند جاداری است، اما جاستین و جسیکا از آئودی کیو 7 خود بیشتر برای کار‌های شخصی استفاده می‌کنند و این خودرو در بین خودرو‌های خانوادگی جاستین و جسیکا جایی ندارد.

جاستین، سلبریتی جوانی است و به همین دلیل نیز عاشق سرعت و هیجان است و به همین دلیل نیز برای تفریح سراغ خودرو‌های چابک‌تری در گاراژ شخصی‌اش می‌رود، اما جسیکا بیل که گشت و گذار زیادی در مسیر‌های داخل شهر دارد و دائم در حال خرید است، این خودرو را به دلیل مصرف کم سوخت انتخاب می‌کند. این موارد باعث شده تا آئودی کیو 7 به یکی از بهترین آئودی‌های گاراژ جاستین و جسیکا تبدیل شود.


8. لکسوس آر ایکس 400 اچ

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

هواداران جسیکا بیل تاکنون این سلبریتی را سوار بر دو مدل از شاسی‌بلند‌های لکسوس دیده‌اند، از قرار معلوم یکی از این خودرو‌ها لکسوس آر ایکس 350 است و شاسی‌بلند لکسوس دیگری که جسیکا سوار آن می‌شود آر ایکس 400 اچ است. این‌گونه که پیداست جسیکا علاقه بیشتری به لکسوس آر ایکس 400 اچ دارد و بیشتر سوار بر این خودرو دیده می‌شود.

انصافاً هم باید به جسیکا بیل برای انتخاب این خودرو حق داد چرا که لکسوس آر ایکس 400 اچ از پیشرانه هیبریدی از نوع V6 بهره می‌برد و از آن دسته شاسی‌بلند‌هایی است که رانندگی بسیار دلنشینی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

ناگفته نماند لکسوس آر ایکس 400 اچ به لحاظ سرعت یارای رقابت با دیگر شاسی‌بلند‌های تراز اول دنیا را ندارد، اما برای انجام کار‌های معمولی و گشت و گذار در خیابان، گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

به همین دلیل نیز هست که جسیکا بیل بار‌ها سوار بر لکسوس آر ایکس 400 اچ در خیابان دیده شده که با این خودرو به باشگاه ورزشی می‌رفت یا برای خرید از این خودرو استفاده می‌کرد.


7. هامر اچ 3

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

سلبریتی را سراغ نداریم که یک دستگاه هامر در گاراژ خودش نداشته باشد و به نوعی می‌توان گفت ابهت و قد و قواره بزرگ هامر باعث شده تا سلبریتی‌ها جذب این خودرو شوند. جاستین تیمبرلیک نیز که در فیلم‌هایش او را سوار بر هامر دیده بودیم. یک دستگاه هامر اچ 3 را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است تا هر از گاهی با این خودرو جولان دهد.

هامر از آن دسته خودرو‌هایی نیست که گاه و بیگاه بتوان از آن استفاده کرد و جاستین تیمبرلیک نیز زیاد سوار بر این خودرو دیده نشده است، اما از آنجایی که با خودرویی طرف هستیم که برای عبور از مسیر‌های صعب‌العبور و دشوار ساخته شده، بدون شک جاستین هامر اچ 3 را در کلکسیون‌اش دارد تا برای گشت و گذار در بیرون از شهر و مسیر‌های سنگلاخ از این خودرو کمک بگیرد.

جالب است بدانید هامر اچ 3 در کنار ابعاد بزرگی که دارد، از رانندگی بسیار دلچسبی برخوردار است و از رودخانه‌هایی با عمق یک متر به راحتی عبور می‌کند. هامر اچ 3 از پیشرانه‌ای V8 با ظرفیت 5.3 لیتر بهره می‌برد و این پیشرانه 300 اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.


6. لامبورگینی اونتادور

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

در بالا برای شما گفتیم که جاستین عشق سرعت است و می‌خواستیم بگوییم جای یک لامبورگینی پرسرعت در گاراژ جاستین خالی است، اما باخبر شدیم جسیکا بیل بیشتر از ما به فکر جاستین بوده و یک دستگاه لامبورگینی اونتادور در گاراژ این دو سلبریتی به چشم می‌خورد.

این لامبورگینی که متعلق به جسیکا بیل است از پیشرانه‌ای قدرمند از نوع V12 بهره می‌برد و ظرفیت موتور این خودرو 6.5 لیتر است. کاملاً مشخص است جسیکا بیل هرگز با نهایت سرعت با این لامبورگینی رانندگی نمی‌کند، اما این را خوب می‌دانیم که جسیکای زیبارو از هر فرصتی برای سواری گرفتن از این لامبورگینی استفاده می‌کند. از طرف دیگر جاستین تیمبرلیک نیز که عشق سرعت است بدون شک سواری با لامبورگینی جسیکا را به آئودی‌هایی که دارد ترجیح می‌دهد.


5. آئودی اس 5 کابریولت

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

رسم جالبی در هالیوود وجود دارد که بر اساس این رسم، هنرپیشه‌ها یک دستگاه از خودرو‌هایی که در فیلم‌ها سوار بر آن‌ها می‌شوند را به گاراژ شخصی‌شان اضافه می‌کنند. جاستین تیمبرلیک نیز که می‌دانیم حسابی عاشق خودرو است، یک دستگاه آئودی اس 5 کابریولت را که در فیلم Friends With Benefits سوار شده بود را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرد. این فیلم محصول سال 2011 بود و در آن جاستین تیمبرلیک در کنار میلا کونیس قرار گرفت.

اگر این فیلم را دیده باشید حتماً خاطرتان هست که چندین صحنه جاستین تیمبرلیک سوار بر آئودی اس 5 کابریولت در خیابان‌ها جولان می‌داد. این خودروی کروکی زیبا و جمع و جور ممکن است ظاهر شیکی داشته باشد، اما سرعت خیلی بالایی ندارد و به این ترتیب مشخص نیست چرا جاستین تیمبرلیک یک دستگاه آئودی اس 5 کابریولت را خریداری کرد.

ناگفته نماند جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل تاکنون بار‌ها سوار بر این کروکی آئودی در خیابان‌ها دیده شده‌اند.


4. آئودی تی‌تی

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

در اینکه جسیکا بیل عاشق جاستین است هیچ شکی نداریم، بدون شک جسیکا فرزندانش را نیز دوست دارد و آن‌ها از عشق مادری بی‌بهره نیستند. اما عشق جسیکا به همین موارد خلاصه نمی‌شود و این سلبریتی، علاقه زیادی به سگ‌هایش دارد. به همین دلیل نیز یک قلاده سگ پیت‌بول با نام تینا، در کنار دو سگ دیگر با نام برنان و باکلی را در بیشتر عکس‌های جسیکا بیل می‌بینیم. جیسکا یک توله سگ بامزه با نام بیلی هم دارد و پاپاراتزی‌ها بار‌ها عکس‌هایی از جسیکا در حال گردش با سگ‌هایش گرفته‌اند.

جالب است بدانید جسیکا بیل سگ‌هایش و به‌خصوص تینا را به‌اندازه‌ای دوست دارد که یک دستگاه آئودی تی‌تی برای گشت و گذار این حیوان‌ها خریداری کرده است. این خودرو فقط به سگ‌های جسیکا اختصاص دارد و امکانات داخل آن نیز برای نگهداری سگ نسبت سایر خودرو‌های جسیکا و جاستین مناسب‌تر است.

از طرف دیگر این کروکی آئودی سرعت و شتاب خوبی هم دارد و تجربه دلنشینی از رانندگی را در اختیار جسیکا قرار می‌دهد. به لحاظ فضای داخلی نیز به‌رغم اینکه در آئودی تی‌تی با یک خودروی کروکی دو در طرف هستیم، این خودرو فضای خوبی برای سگ‌ها دارد و مطمئن هستیم جسیکا بیل و سگ‌هایش از سواری با آئودی تی‌تی لذت می‌برند.


3. آکورا لجند 1993

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم که در ابتدا مال و منال زیادی نداشتند و پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند تا به ثروت هنگفتی برسند. جاستین تیمبرلیک نیز که در گروه همین سلبریتی‌ها قرار می‌گیرد در ابتدای جوانی و شروع کار، چون ثروت زیادی نداشت، یک دستگاه آکورا لجند 1993 خریداری کرد و از همان زمان تاکنون این خودرو را در کلکسیون‌اش نگه می‌دارد.

جالب است بدانید این خودرو، یکی از اولین خودرو‌های جی‌تی بود که آکورا ساخت و انصافاً هم باید گفت آکورا لجند مدل 1993 در زمان ساخت خود، حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. جالب‌تر اینکه تیمبرلیک تنها سلبریتی نیست که سابقه سواری یک آکورا لجند مدل 1993 را در کارنامه‌اش دارد و لوداکریس، رپر معروف هم زمانی که جوان بود با یک دستگاه آکورا لجند در خیابان‌ها گشت و گذار می‌کرد.


2. جیپ گرند چروکی اس‌آر‌تی 8

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

جیپ از آن دسته خودرو‌های مورد علاقه سلبریتی‌ها است و دست‌کم یکی دو دستگاه جیپ را در گاراژ سلبریتی‌ها شاهد هستیم. جاستین تیمبرلیک نیز یک دستگاه گرند چروکی اس‌آر‌تی 8 را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است. اگر از طرفداران خودرو‌های جیپ باشید، حتماً به‌خوبی می‌دانید که این خودروی جیپ، به‌رغم قدرتی که دارد، در خیابان‌های شهری نیز سواری خوبی می‌دهد و به پیشرانه‌ای با 475 اسب‌بخار نیرو از نوع V8 مجهز و با هشت دنده خودکار در جاده به پیش می‌رود.

جاستین تیمبرلیک تاکنون چندین بار با چیپ گرند چروکی اس‌آر‌تی 8 در خیابان‌ها دیده شده است و در تمامی این موارد نیز به خوبی با این ماشین در ترافیک مانور می‌داد و از این لحاظ می‌توان گفت تیمبرلیک از عهده رانندگی با این شاسی‌بلند بزرگ به‌خوبی بر می‌آید.


1. پونتیاک جی‌تی‌اُو

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل چه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی در گاراژ دارند؟

اگر به کارنامه سینمایی جاستین تیمبرلیک نگاهی داشته باشید متوجه فیلمی با نام «مشکل با منحنی» (Trouble with the Curve) خواهید شد. جاستین در این فیلم در کنار کلینت ایستوود، هنرنمایی کرد و در این فیلم سوار بر یک پونتیاک جی‌تی اُو مدل 1967 میشد. از قرار معلوم جاستین پس از اینکه یکی دو دور با این خودرو زد، عاشق آن شد و در همان زمان به این فکر افتاد که یک دستگاه از این خودروی کلاسیک را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کند.

خوشبختانه بخت با تیمبرلیک یار بود و توانست یک دستگاه پونتیاک جی‌تی‌او مدل 1967 را در تگزاس پیدا کند، سپس جاستین این خودروی قدیمی را به تعمیرکاران تراز اول سپرد تا حسابی دستی به سر و رویش بشکند و از آن زمان به بعد بار‌ها جاستین تیمبرلیک سوار بر این خودروی شیک و اصیل در خیابان‌ها دیده شده است.

در این قسمت به پایان فهرست خودرو‌های جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران این دو سلبریتی هستید و اطلاعات خوبی از آن‌ها می‌دانید، در قسمت نظرات این اطلاعات را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: hotcars

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان