جی پی اس های مفقود شده دردستان مربی اسپانیایی

ماجراهای شرلوک هلمز؛ جواهرات خانوادگی نساجی

باشگاه نساجی که روزهای پرتلاطمی را سپری می کند حالا با یک موضوع کارآگاهی و معمایی روبرو شده است.

به گزارش"ورزش سه" در کنار تمام مصائب و مشکلاتی که تیم نساجی دارد مدتی قبل دستگاه GPS این باشگاه نیز به طرز عجیبی مفقود شد. اما عصر دیروز خیلی مشکوک و غیرمنتظره یک "پیک" این دستگاه مفقود شده را به در منزل په په مربی اسپانیایی این تیم آورد و تحویل داد. جی پی اس های نساجی در حالی پیدا شده که به نظر می رسد برای پیدا کردن سرنخ و شواهد این سرقت عجیب نیاز به استفاده از کارآگاه های خصوصی باشد.


ماجرا خیلی شبیه داستان های شرلوک هلمز است و این بار به جای لندن داستان در خیابان های نمناک و مه گرفته قائمشهر رخ می دهد. مفقود شدن جی پی اس ها هم خیلی شبیه به یک جواهرخانوادگی است و حالا بازگشتش از سوی فرد ناشناس ماجرا را پیچیده تر کرده است. می توان شرلوک هلمز را تصور کرد که چوب سیگار باریکش را بین لب ها گرفته و روی صندلی گهواره ای تکان می خورد و به سرنخ های این ماجرای پیچیده فکر می کند.


گمشده پیدا شد


اما همانطور که گفته شد جی پی اس های باشگاه نساجی به طرز مشکوکی توسط پیک برای مربی اسپانیایی این تیم فرستاده شده است.چهره په په وقتی که بسته را از پیک گرفته و باز می کند و با جی پی اس ها مواجه می شود می تواند خیلی جالب باشد. مثل کسی بعد از این اتفاق باشگاه نساجی اطلاعیه را منتشر کرد:


"به اطلاع کلیه هواداران تیم نساجی مازندران می‌رساند عصر دیروز دستگاه GPS باشگاه  که بیش از دو ماه مفقود شده بود،  از سوی یک پیک و از یک آدرس نامعلوم به منزل په‌په، مربی اسپانیایی تیم، فرستاده شد. سه روز قبل هم همین بسته به استادیوم کارگران ارسال شده بود اما به دلیل تعطیلی تمرینات تیم از سوی نگهبان این مجموعه تحویل گرفته نشد و توسط پیکی که آن را آورده بود، عودت داده شد.جالب است که ماه‌ها تلاش باشگاه برای یافتن این دستگاه ثمری نداشت و پیغام و پسغام‌های دوستانه ما به خرج کسی نمی‌رفت اما همین که پای شکایت و دادگاه به میان آمد  ناگهان از درِ غیب این دستگاه پیدا شد اما از نظر باشگاه نساجی مازندران در اصل قضیه تفاوتی نمی‌کند و این باشگاه تا روشن شدن اصل داستان و این‌که چه کسی در این مدت دستگاه GPS را در اختیار داشته و در واقع «خیانت در امانت» کرده، شکایت خود را پی می‌گیرد ضمن اینکه اقلام دیگری نظیر چند دست لباس و چندین عدد توپ هم کماکان مفقود است که سرنوشت آنها نیز باید مشخص شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان