بشار رسن: یکی از بااستعدادترین‌ها در آسیاییم

ما میخواهیم قهرمان شویم و آن را به مردم عراق و مخصوصا خانواده شهدای قایق موصل تقدیم کنیم تا کمی از غم آن ها کم کند

به گزارش ورزش سه، بشار رسن در گفتگویی راجع به بازی های صلح و دوستی اظهار داشت: به دست آوردن و کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت صلح و دوستی، ارزش معنوی زیادی برای ما دارد و انعکاس خبری گسترده ای نیز خواهد داشت. همچنین ما میخواهیم نشان دهیم که تیم ملی مان دارای سطح فنی بالایی است و بازیکنان استعداد زیادی دارند.

ستاره تیم پرسپولیس راجع به تیم ملی عراق هم گفت: استعداد بازیکنان ما از خیلی تیم های قاره آسیا بیشتر است. البته من نمیخواهم از ارزش تیم های سوریه و اردن کم کنم چون آن ها جایگاه خاصی در فوتبال آسیا دارند. از این ها مهم تر، آن ها تیم های سختی دارند.

او مهم ترین نکته این مسابقات را اینطور عنوان کرد: نکته مهم دیگر این است که حضور در این تورنمنت رفع محرومیت بغداد از میزبانی بازی های بین المللی است.

بشار همچنین افزود: پیروزی در مقابل سوریه مسئولیت بزرگی را بر دوش ما می‌گذارد و حالا همه انتظار دارند ما قهرمان شویم. ما میخواهیم قهرمان شویم و آن را به مردم عراق و مخصوصا خانواده شهدای قایق موصل تقدیم کنیم تا کمی از غم آن ها کم کند.

او در پایان گفت: کادرفنی بازی بین اردن و سوریه را دید و نقاط ضعف و قوت را مشخص کرد. ما امیدواریم تاکتیک را جوری بچیند که قهرمان مسابقات شویم. علی رغم فاصله خیلی کم بین حضور بازیکنان در مسابقات داخلی و ملی، اما بازیکنان درباره اهمیت این مسابقات مطلع هستند و سعی کردند نمایش خوبی داشته باشند چون یک ماموریت وطنی است و لازم است که یک بازی مثال زدنی را از خودمان نشان دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان