اختلاف در صدر به دو امتیاز کاهش یافت

VAR دو امتیاز از الهلال گرفت

تیم فوتبال الهلال دراخرین دیدار ازهفته بیست و چهارم لیگ برتر عربستان در مقابل اخرین تیم جدول با نتیجه تساوی متوقف شد .

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال شب گذشته از هفته بیست و چهارم لیگ برتر عربستان در دیداری که تصور می شد با گلهای فراوان الاحد مدینه تیم آخر جدول رده بندی را شکست بدهد درکمال ناباروی در پایان نود دقیقه به نتیجه ای بهتر از یک تساوی صفر بر صفر  دست پیدا نکرد تا در حساس ترین مقطع از فصل، فاصله 4 امتیازی خود را با تیم فوتبال النصر که سایه به سایه این تیم پیش می آید به دو امتیاز کاهش دهد .


این در شرایطی است که درست 6 روز دیگر باید دردربی شهرریاض و در ورزشگاه ملک فهد دردیداری فینال گونه به مصاف همین تیم النصر برود که در 6 بازی گذشته در لیگ امتیازی به رقبایش نداده است .


الهلال شب گذشته درحالی نتوانست در مقابل الاحد تیمی که تقریبا سقوطش به دسته پایین ترمسجل شده است به برتری برسد که از تمام بازیکنان مطرح  خود از جمله "جووینکو ایتالیایی "و "بابفمی گومیس" فرانسوی در نوک حمله خود سود می برد.


الهلال در نیمه اول حملات پر دامنه ای روی دروازه الاحد ترتیب  داد اما ضربات محمد کانو در دقیقه 13 بازی و همچنین جوینکو دردقیقه 26 و گومیس دردقیقه 40  را هر بار " البشیر"  دروازه‌بان الاحد با واکنش های بی نظیری از آن خودش می کرد و در حالیکه درصد مالکیت توپ در نیمه اول 70 به 30 بود دو تیم به رختکن رفتند.


 نیمه دوم شاگردان زوران مامیچ بر شدت حملات خودشان اضافه کردند اما باز هم مدافعین الاحد به رهبری "تیکو کوگانگ " مدافع کامرونی این تیم و گلرشان عبدالله البشیر اجازه ندادند تا صدر نشین لیگ و قویترین خط حمله به گل 54 خود دست پیدا کنند و این در شرایطی است که الاحد با 48 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع به شمار می رود .


در دقیقه 90  "جاناتان سوریانو" مهاجم اسپانیایی الهلال  که از ابتدای نیمه دوم به جای "ناصر الدوساری" وارد زمین شده بود دروازه الاحد را باز کرد که "هاتگان" داور رومانیایی این بازی بعد از کمک از var متوجه شد که توپ قبل از رسیدن به سوریانو از بازی خارج شده است و گل را مردود اعلام کرد.


 به این ترتیب حالا النصر عربستان می تواند با پیروزی در دربی شهر ریاض خود را در فاصله 5 هفته مانده تا پایان لیگ به صدر جدول برساند و زوران مامیچ تا روز جمعه باید روحیه بازیکنانش را برای حضور در این دیدار حساس تقویت کند.


گفتنی است در حال حاضر الهلال از 24 بازی صاحب 57 امتیاز و النصر با همین تعداد بازی و 55 امتیاز است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان