ماهان شبکه ایرانیان

تازه‌های عباس جهانگیریان برای نمایشگاه کتاب

عباس جهانگیریان از حضور مجموعه سه‌جلدی‌اش در حوزه علوم پزشکی به عنوان اثر چاپ اولی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

تازه‌های عباس جهانگیریان برای نمایشگاه کتاب

 به گزارش ایسنا، مجموعه سه‌جلدی «مدرسه فرشتگان» با موضوع علم پزشکی که جلد اول آن با همین نام توسط کانون رورش فکری کودکان  و نوجوانان راهی بازار شده در کنار  مجلدهای دیگر این مجموعه با عنوان «تاریخ پزشکی»  که در هر جلد مجزا ویژه نوجوانان و جوانان نوشته شده، برای اولین‌بار توسط انتشارات مدرسه راهی بازار می‌شود.

 جهانگیریان همچنین گفت احتمالا چاپ دوم «سایه هیولا» که پیش‌تر با همت انتشارات کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان راهی بازار شده است، نیز از دیگر آثار حاضر در نمایشگاه خواهد بود.

رمان «سایه هیولا» سال گذشته  برنده نشان نقره‌ای پنجمین دوره «لاک‌پشت پرنده» شد. «سایه هیولا» رمانی‌ است درباره انقراض ببر ایرانی که در قالب دو داستان به موازات هم روایت می‌شود. داستان نخست در 50 سال پیش می‌گذرد و درباره دوستی دختری به نام لاله با یک ببر است و داستان دوم که در زمان حال می‌گذرد درباره دوستی دختر رئیس پارک ملی گلستان با یک پلنگ است تا اینکه پدر این دختر به اتهام کشتن یک شکارچی به زندان می‌رود و قرار است قصاص شود و دختر سر دوراهی قرار می‌گیرد که یا باید به‌ عنوان دیه و قصاص با یک مرد 50 ساله متاهل ازدواج کند و از عشقش که کارگردان جوانی است، بگذرد یا راضی شود که پدرش قصاص شود.

جهانگیریان هم‌اکنون مشغول کار بر  روی کتاب «آب و آبیاری» است که به گفته خودش  چاپ آن منوط به اعمال اصلاحاتی شده است و احتمالا با عنوان «مهندسی آب در ایران» راهی بازار خواهد شد.

 این نویسنده همچنین مشغول انجام پروژه تالیفی دیگری در حوزه مسائل ترافیکی  ویژه کودکان است که قرار است توسط انتشارات مدرسه راهی بازار شود. این نویسنده تا کنون پنج داستان این مجموعه را نوشته و قرار است تعدا این آثار را افزایش دهد.

عباس جهانگیریان همچنین سوژه پژوهشی یکی از دانشجوایان دانشگاه علامه طباطبایی قرار گرفته است. این دانشجو که امیر رمضانی نام دارد بر اساس پایان‌نامه خود گفت‌وگویی با این داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس انجام داده است و این کار را با ضمیمه کردن فعالیت‌های هنری و ادبی این هنرمند توسط انتشارات تضمین دانش راهی بازار خواهد کرد.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان