انتقام در خاک دشمن؛

هلند ۲-۳ آلمان: و در پایان ژرمن ها پیروز می شوند!

آلمان در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ موفق شد با نتیجه ۲-۳ هلند را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در لیگ ملت های اروپا نتایج خوبی برابر رقیب سنتی خود نگرفته بود، امشب موفق شد در خانه هلند به پیروزی رسیده و 2-3 لاله های نارنجی را مغلوب کند.

 

تیم ملی آلمان بازی را بهتر آغاز کرد و درهمان در دقیقه 3 و روی پاس سانه و ضربه گنابری می توانست به گل اول برسد اما ضربه وینگر بایرن با عکس العمل سیله سن همراه شد.

 

 

 

حملات تیم ملی آلمان در نهایت بعد از دقایقی به نتیجه رسید و ژرمن ها در دقیقه 15 به گل اول دست یافتند. حرکت تماشایی بازیکنان آلمان در نهایت با ارسال عرضی شولز، کنترل خوب لروی سانه و ضربه دقیق او در محوطه همراه شد.

 

در دقیقه 24 رایان بابل صاحب بهترین فرصت برای زدن گل تساوی برای تیم ملی هلند شد اما ضربه او در موقعیتی بسیار خوب با عکس العمل نویر همراه بود. دو دقیقه بعد باز هم مهاجم هلندی فولام صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار هم ضربه والی رایان بابل با مهار نویر همراه بود.

 

اما در دقیقه 33 آلمان به گل دوم هم رسید. پاس رودیگر در سمت چپ به گناربری رسید و او با یک حرکت تماشایی در عرض و ضربه ای فنی از پشت محوطه گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

 

در دقیقه 39 لروی سانه موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما سیله سن ضربه او را دفع کرد. در دقیقه 41 و روی ارسال شولز، کرهر می توانست گل سوم آلمان را نیز به ثمر برساند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت و نیمه اول با برتری 0-2 این تیم خاتمه یافت.

 

 

 

هلند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل رسید. ارسال دیپای با ضربه سر دی لیخت همراه بود و هلند در همان ابتدا اختلاف را به حداقل رساند.

 

در دقیقه 57 آلمان با ارسال کیمیچ صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد اما عکس العمل یسپر سیله سن مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما در دقیقه 64 هلند به گل تساوی رسید. با شلوغی مقابل دروازه، پاس واینالدوم به دیپای رسید و او با یک ضربه ای زمینی و در دقیقه به گوشه دروازه، گل تساوی هلند را به ثمر رساند.

 

 

 

در ادامه باز هم هلند صاحب توپ و میدان بود و هر لحخه ممکن بود به گل برتری هم برسد. در دقیقه 76 ضربه سر فن دایک در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان آلمان بازگردانده شد.

 

در دقیقه 80 آلمان صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه تونی کروس از روی یک موقعیت ایستگاهی با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 89 و بر خلاف جریان بازی آلمان به گل سوم رسید. پاس عرضی رویس در محوطه با ضربه تماشایی شولز همراه بود و ژرمن ها باز هم از حریف پیش افتادند و در نهایت آلمان 2-3 به پیروزی رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان