ماهان شبکه ایرانیان

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان کرمان به میزان خبرداد

آزادی ۲۵۳ زندانی کرمانی در یکسال گذشته/ خیرین بیش از ۵ میلیارد تومان کمک کردند

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان گفت: در سال گذشته ۲۵۳ نفر از زندان‌های استان آزاد شدند که ۳۳ درصد در سال جاری رشد داشتیم.

آزادی 253 زندانی کرمانی در یکسال گذشته/ خیرین بیش از 5 میلیارد تومان کمک کردند (34)سیدحجت اله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در سال گذشته 253 نفر از زندان‌های استان آزاد شدند که 33 درصد رشد داشتیم.

وی افزود: 374 نفر مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد استان کرمان در سال گذشته با پرداخت 10 میلیارد و 662 میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

موسوی قوام با اشاره به اینکه در سال گذشته زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان استان کرمان فراهم شد، اضافه کرد: 374 نفر مددجوی واجد شرایط جرائم غیرعمد استان کرمان در سال جاری با پرداخت 10 میلیارد و 662 میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

وی بیان کرد: از زندانیانی که در سال 97 با فعالیت ستاد دیه آزاد شده اند، 302 نفر از محل کمک‌های مردمی و خیران، 11 نفر از کمک‌های ویژه ستاد دیه مرکز، 20 نفر از اعتبارات بانکی و وام، 12 نفر از محل صندوق تامین خسارت‌های بدنی و 29 نفر بدون پرداخت هیچگونه وجه و با اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان همچنین گفت: در سال گذشته 132 جلسه صلح و سازش در استان کرمان داشته ایم که منجر به اخذ رضایت شاکیان و تخفیف بدهی به میزان 73 میلیارد و 200 میلیون تومان شده است.

وی افزود: در جشن‌های گلریزان رتبه نخست کشور را به دست آوردیم، در سال 97، 27 جشن را در استان برگزار کردیم که در مرکز استان 6 جشن انجام شد و خیّران مبلغ 7 میلیارد و 135 میلیون و 400 هزار تومان تعهد کردند که تا امروز 80 درصد آن معادل 5 میلیارد و 611 میلیون تومان وصول شد است.

موسوی قوام عنوان کرد: بیش از 253 میلیون تومان کمک‌های موردی را در طول سال گذشته داشته ایم که نسبت به سال قبل 60 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان