کاپیتان تیم امید و چالش بزرگ در پست جدید

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران مقابل عراق محک جدی ای در پست جدید خود می خورد.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن مدافع چپ پای استقلال یکی از ستاره های تیم ملی امید محسوب می شود که به واسطه تجربه اش در تیم های پایه و همچنین باشگاهی بازوبند کاپیتانی امیدها را نیز بر دست می بندد.


نورافکن که معمولا در پست دفاع چپ و هافبک تدافعی به میدان رفته، با نظر زلاتکو کرانچار در رقابت های مقدماتی المپیک به عنوان یک مدافع وسط به میدان رفته و چالش جدیدی را تجربه می کند. او که پیش از این هرگز مدافع وسط نبوده، در نقش یک رهبر برای تیم امید توانسته از پس پست جدید بربیاید اما قطعا جدی ترین محک او مقابل عراق خواهد بود.


نورافکن در بازی با ترکمنستان و یمن در پست دفاع وسط عملکرد خوبی داشت اما این مساله وجود دارد که دو تیم قبلی نتوانستند فشار زیادی به خط دفاعی ایران بیاورند و حالا نورافکن در مصاف با عراق می تواند خودش را در پست جدید تست کند و توانایی های فنی اش را نشان بدهد.


از این رو روز گذشته وینفرد شفر سرمربی استقلال هم برای تماشای بازی نورافکن و مهدی قائدی به ورزشگاه آزادی رفت و بی تردید او نیز از پست جدید نورافکن متعجب شده است. اما این بازیکن با نظر کرانچار به عنوان مدافع وسط بازی می کند و باید دید مقابل عراق در بازی حساس روز 6 فروردین چه عملکردی از خود برجای می گذارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان