با گلزنی برای سپاهان و ترک گروژنی

توفان برادران تاچیبانا از اصفهان تا چچن

روز گذشته برادران محمدی در دیدارهای خود درخشیدند و توفانی به پا کردند، یکی در اصفهان و دیگری در گروژنی، مرکز ایالت چچن، دو گل دیدنی در روزی که هم سپاهان و هم ترک گروژنی به پیروزی رسیدند.&#۱۶۰;

توفان برادران تاچیبانا از اصفهان تا چچن 

به گزارش "ورزش سه"، میلاد و مهرداد محمدی روز شنبه در بازی هایی که به میدان رفتند درخشیدند، مهرداد که با لباس سپاهان روز گذشته در برابر تراکتورسازان قرار گرفت توانست علاوه بر به ثمر رساندن یک گل فوق العاده دیدنی، بازی بسیار خوبی نیز از خود به نمایش بگذارد تا تیم متحول شده کرانچار را به یک برتری به موقع و حیاتی برساند. او با گل خود تیمش را پیش انداخت تا زمینه ساز کسب سه امتیاز تیمش شود. 


سپاهانی ها که این روزها روی دور افتادند توانستند در پنج بازی اخیر به چهار پیروزی و یک تساوی دست پیدا کنند و در این میان بدون تردید یکی از اصلی ترین مهره های زلاتکو کرانچار برای رسیدن به سهمیه آسیاست. مهرداد که لیگ شانزدهم را نتوانسته بود خوب آغاز کند بازی به بازی بهتر شد و با درخشش در دیدار بعدی اصفهانی ها می تواند پایانی فوق العاده برای خود رقم بزند.


اما در طرف مقابل مدافع مورد نظر کی روش نیز توانست در روسیه بدرخشد، یکی از معتبرترین سایت های روسی درباره او می نویسد میلاد موشک جدید ترک گروژنی است که توانسته به اعتماد مربیان این تیم پاسخ مثبت دهد.


این سایت ادامه می دهد سرمربی ترک گروژنی با توجه به سرعت فوق العاده ویرانگر میلاد محمدی، وی را در پست بال چپ به کار می گیرد تا او در زمان حمله به سه مهاجم این تیم اضافه شود.


اینگونه می شود که مدافع چپ تیم ملی و بال چپ ترک گروژنی موفق به گلزنی هم می شود، او به همراه تیمش شب گذشته در دیداری برابر اورال به میدان رفت و توانست با نتیجه پنج بر دو به پیروزی برسد، میلاد با حرکت دیدنی خود گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. 


ترک گروژنی این روزها اوضاع مناسبی دارد، آنها با 39 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند و در صورتی که در چهار بازی آینده بتوانند اختلاف پنج امتیازی خود با تیم کراسنودار را از میان بردارند می توانند در بازی پلی آف یورو لیگ نیز حضور پیدا کنند. 


مدافع و مهاجم سرعتی فوتبال ایران پس از درخشش در تیم راه آهن، خیلی زود توانستند پله های ترقی را بپیمایند و با توجه به پیشنهادات فراوانی که از تیم های لیگ برتری داشتند یکی راهی اصفهان شد و دیگری به روسیه عزیمت کرد، انتخاب هایی که تاکنون نشان داده درست بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر