منتظر لیو کانگ و دو شخصیت دیگر در مورتال کامبت ۱۱ باشید [تماشا کنید]

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی مورتال کامبت ۱۱، لیست کاراکترهای قابل بازی آن طولانی و طولاتر می‌شود؛ امروز و در جریان نخستین قسمت از سری لایو استریم‌های State of Play، حضور ۳ شخصیت دیگر در این عنوان مبارزه‌ای تایید شد.

منتظر لیو کانگ و دو شخصیت دیگر در مورتال کامبت 11 باشید [تماشا کنید]

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی مورتال کامبت 11، لیست کاراکترهای قابل بازی آن طولانی و طولاتر می‌شود؛ امروز و در جریان نخستین قسمت از سری لایو استریم‌های State of Play، حضور 3 شخصیت دیگر در این عنوان مبارزه‌ای تایید شد.

با توجه به تریلر جدید، سه شخصیت شناخته‌ی شده‌ی لیو کانگ، جاکس و کونگ لائو در مورتال کامبت 11 قابل بازی خواهند بود. جدا از تایید حضور این 3 شخصیت و البته مبارزات خونین، لحظات جذاب دیگری نیز در این تریلر وجود دارد. برای مثال، در بخشی از این تریلر جانی کیج با نسخه‌ی جوانتر خود ملاقات می‌کند؛ ملاقاتی که پس از تیکه انداختن به یکدیگر، با مبارزه خاتمه می‌یابد:

در حدود یک هفته‌ی قبل، حضور کوتال کان به عنوان یک شخصیت‌ قابل بازی در مورتال کامبت 11 تایید شد. این شخصیت که بدن ورزیده‌ای دارد و به واسطه‌ی شمشیر خود می‌توان صدمه‌ی بسیاری به دشمنان وارد کند، پادشاه کنونی Outworld است. او برخلاف فرمانروایان پیشین علاقه‌ای به گسترش سرزمین‌های خود ندارد و ترجیح می‌دهد به حل و فصل امور داخلی بپردازد.

تنها چند روز پس از انتشار این خبر، استودیو ندررلم اعلام کرد شخصیت‌های نوب سایبات و شانگ تسونگ در مورتال کامبت 11 قابل کنترل خواهند بود. البته این 2 شخصیت در زمان عرضه قابل انتخاب نیستند و قرار است با انتشار اولین محتوای دانلودی، به لیست مبارزان بازی اضافه شوند. همچنین کری هیرویوکی تاگاوا که بازیگر تسونگ در فیلم Mortal Kombat بود، وظیفه‌ی صدا گذاری این شخصیت را بر عهده دارد.

طبق اعلام ندررلم، اواخر ماه جاری میلادی بتای محدود مورتال کامبت 11 منتشر می‌شود. در این نسخه تنها 5 شخصیت جید، کابال، اسکارلت، اسکورپیون و باراکا قابل انتخاب هستند. از دیگر محتویات این نسخه می‌توان به بخش رقابت‌های آنلاین، مد تکنفره‌ی Towers of Time، سیستم شخصی سازی کاراکترها و سینماتیک‌های پیروزی اشاره کرد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی مورتال کامبت 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای دارندگان پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان