تشریح اقدامات امدادی ارتش در شیراز

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناگهانی سیل شیراز را تشریح کرد.

تشریح اقدامات امدادی ارتش در شیراز

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در 48 ساعت گذشته به همه فرماندهان ارشد نیروی زمینی در کل کشور اعلام کردیم که آمادگی مقابله با سیل و نیازمندی های شورای تامین استان و ستاد کل بحران کشور را داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: فرمانده ارشد فارس بر همین اساس، همه کارکنان را احضار کرده و به همه آنها اعلام آماده باش برای حوادث طبیعی را داده بود.

امیر سرتیپ نعمتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیکترین یگان به دروازه قرآن شیراز پادگان های نیروی زمینی ارتش است، بلافاصله یگان‌های علوم و فنون مرکز پیاده و زرهی، تیپ 37 زرهی، بیمارستان 576 و پشتیبانی منطقه فارس بعد از وقوع سیل در دروازه قرآن حاضر شده است.

وی اضافه کرد: یگان های‌نیروی زمینی شیراز با کلیه امکانات از قبیل "جرثقیل"، "آمبولانس"، "بیل مکانیکی" و "کفی" کلیه خودروهای سانحه دیده را جا به جا و مصدومین را تخلیه و خودروها را به پارکینگ استانداری منتقل کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کلیه پادگان های نیروی زمینی ارتش در استان فارس آمادگی اسکان اضطراری میهمانان و مردم شیراز را دارد، گفت: شخصا از یگان‌ها بازدید کردم و این آمادگی را بررسی کردم.

امیر سرتیپ نعمتی تاکید کرد: با توجه به درخواست ستاد بحران کشور تعداد زیادی نفربر دو زیست در مناطق مختلف کشور آماده هستند و بارگیری شدند تا در صورت نیاز اعزام شوند.

وی در پایان گفت: به همه هم‌وطنانمان که بستگان خود را در سیل شیراز از دست داده‌اند تسلیت می‌گوییم و اعلام آمادگی خود را برای اعزام تجهیزات و نیروی انسانی به هر جایی که نیاز باشد، اعلام می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان