سرمربی پرتغال: داور از من عذرخواهی کرد

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، پس از تساوی ۱-۱ مقابل صربستان، ادعا کرد که داور به دلیل اعلام نکردن یک ضربه پنالتی به سود تیمش، از او عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 73 دیدار شب گذشته پرتغال مقابل صربستان، ضربه سر آندره سیلوا به دست آنتونیو روکاوینا برخورد کرد و شیمون مارسینیاک، داور لهستانی، ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد اما پس از مشورت با کمکش، تصمیمش را تغییر داد.

پرتغال در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی یورو 2020 نیز مقابل اوکراین با تساوی 0-0 متوقف شده بود و در دیدار دیشب سخت به دنبال پیروزی بود اما در نهایت بار دیگر به تساوی رضایت داد.

 

 

 

سانتوس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" داور من را دعوت کرد تا با هم صحنه را آنالیز کنیم. ما تصویر را دیدیم و هیچ یک، نه من و نه او، تردیدی نداشتیم که پنالتی است و سپس او به خاطر تصمیمش عذرخواهی کرد. او تردیدی نداشت اما صداقت او کمکی به من نمی کند.

او پنالتی اعلام کرد... و هیچ کسی در 40 متری نمی تواند بگوید که تصمیم او درست نبود؛ به ویژه وقتی که داور به وضوح صحنه را دیده است.

من با این عذرخواهی چه کاری می توانم انجام بدهم؟ حداقل او من را برای بررسی صحنه دعوت کرد. من از دو زاویه آن را دیدم. در صحنه اول من تردیدهایی داشتم اما در صحنه دوم، تردیدی وجود نداشت. کمک داور هم آنجا بود و من به او گفتم که این، اشتباه او بود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان