دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به میزان خبر داد

ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان و صاحبان خودرو در حادثه سیل شیراز خبر داد.

ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز / بررسی خسارت وارده به 210 خودرو در حادثه سیل شیراز با ورود مدعی العمومعلی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از تشکیل جلسه با مدیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه برای رسیدگی به مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز خبر داد.

وی گفت: در حادثه سیل شیراز به 210 خودرو خسارت وارد شده که مقرر شد کارشناسان میزان خسارت تک تک خودرو‌ها را ارزیابی و تا 24 ساعت آینده به دادستانی اعلام کنند تا دستور آزادی خودرو‌ها صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: قرار کارشناسی برای بررسی زوایا و مقصران احتمالی این حادثه صادر شده و بازپرس و دو تن از معاونین دادستانی با حضور در صحنه در حال مستندسازی و صورتجلسه ابعاد حادثه سیل هستند.

صالحی بیان کرد: هر اقدامی که انجام می‌شود به صورت معاضدتی است و هیچ مبلغی نباید از افرادی که بستگان خود را از دست داده‌اند یا دچار خسارت شده‌اند دریافت شود.

وی با بیان اینکه حادثه سیل شیراز خارج از نوبت و به صورت ویژه در حال پیگیری در دستگاه قضایی است گفت: امید است بتوانیم با سرعت بخشیدن به اقدمات تا حدودی از آلام مردم خسارت دیده در سیل کاسته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان