رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با میزان:

رسیدگی به مشکلات قضایی ۱۳۰ نفر از شهروندان در طول ایام هفته/ انجام ۲۱ ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی در مساجد در سال ۹۷

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در سال ۹۷ در راستای تکریم ارباب رجوع به همراه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و معاونین قضایی حدود ۱۳۰ پرونده قضایی از سراسر استان در جریان ملاقات‌های مردمی بررسی و دستورات لازم صادر شده است.

چهل و دومین خبر عید/ // // رسیدگی به مشکلات قضایی 130 نفر از شهروندان در طول ایام هفته/ انجام 21 ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی در مساجد در سال 97حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ اظهار کرد: در سال 97 در راستای تکریم ارباب رجوع به همراه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و معاونین قضایی حدود 130  پرونده قضایی از سراسر استان در جریان ملاقات‌های مردمی  هفتگی بررسی و دستورات لازم با رعایت استقلال قضات صادر شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 21 ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی دادگستری آذربایجان شرقی در مساجدی همچون، اعظم المهدیه منطقه شنب غازان تبریز، مسجد امام علی (ع) شهرک رشدیه و... برگزار شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان