عباس میرزایی در گفت‌وگو با میزان:

ساخت فیلم درباره امام حسین (ع) و شهدا همواره دغدغه من است/رضا اخلاقی راد پدیده امروز سینمای ایران است

کارگردان فیلم خون خدا گفت: ساخت فیلم درباره امام حسین (ع) و شهدا همواره دغدغه من بوده زیرا همواره شهادت دغدغه اصلی زندگی من بوده است.

مرتضی علی عباس میرزایی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "خون خدا" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره دلیل ساخت این فیلم گفت: ساخت فیلم درباره امام حسین (ع) و شهدا همواره دغدغه من بوده زیرا همواره شهادت دغدغه اصلی زندگی من بوده است.

وی درباره فیلمبرداری سکانس‌های عزاداری ماه محرم در فیلم خون خدا افزود: در کل هماهنگ شدن گروه فیلمبرداری با هیات های عزاداری در زمان ساخت پروژه خون خدا به شدت سخت بود زیرا از طرفی ما مشغول به کار بودیم و می‌بایست فیلم را می ساختیم و از طرفی هم نمی‌خواستیم در عزاداری مردم خللی وارد کنیم.

//////////////////////////6 فروردین

کارگردان فیلم انزوا درباره ایفای نقش اصلی خون خدا توسط رضا اخلاقی راد اظهار کرد: از نظر من رضا اخلاقی راد در سینمای ایران یک پدیده است و دلیل اینکه نقش اول فیلم که نقش بسیار سختی بود را به وی سپردم زیرا ایمان دارم که تنها وی می توانست از پس آن نقش برآید.

وی در همین راستا ادامه داد: انتخاب برای من همواره مقوله پیچیده ای است و همواره با وسواس خاصی انتخاب می کنم پس شک نکنید که رضا اخلاقی راد بهترین گزینه برای ایفای نقش اول خون خدا بود.

//////////////////////////6 فروردین

عباس میرزایی در مورد جنس سینمای خود طی دو فیلم قبلی انزوا و خون خدا خاطرنشان کرد: سینما از نظر من جزئیات است و به همین خاطر در اکثریت صحنه ها و سکانس ها به شدت و دقت به جزئیات لحظه لحظه اثر فکر می‌کنم. این ریزبینی و جزئی نگری نه تنها در این فیلم بلکه در سایر آثار من هم وجود داشته و همیشه برای من یکی از مهمترین جزئیات بوده، هست و خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان