تصویب برگزیت در ازای استعفای ترزا می

به دنبال استعفای چندین نفر از وزیران ارشد کابینه ترزا می‌در روز دوشنبه، نخست وزیر انگلیس پیشنهاد برکناری از سمت خود در ازای تصویب برگزیت را به مجلس عوام ارائه داد.

تصویب به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، به دنبال استعفای چندین نفر از وزیران ارشد کابینه ترزا می‌در روز دوشنبه، نخست وزیر انگلیس پیشنهاد برکناری از سمت خود در ازای تصویب برگزیت را به مجلس عوام ارائه داد.


با نزدیک شدن انگلیس به آخرین مهلت اتخاذ نوعی توافق با اتحادیه اروپا، ترزا می‌مجبور شد تا به اقداماتی متفاوت برای گرفتن توافق مجلس عوام دست بزند.


اسپوتنیک نوشت: 3 تن از اعضای کابینه ترزا می‌به دلیل عملکرد ضعیف وی در خصوص طرح برگزیت روز دوشنبه استعفای خود را از کابینه ترزا رسماً اعلام کردند.


این اقدام وزیران شکست را برای ترزا می‌به همراه داشت. نمایندگان پارلمان اصلاحیه‌ای را به تصویب رسانند که بر اساس آن کنترل برگزیت از دست بروکسل خارج و در مشت مجلس عوام نهاده شد.

برگزیت در واقع کوتاه شده عبارت انگلیسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است. فرآیند برگزیت، خارج شدن انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلندشمالی از اتحادیه‌ایست که قواعد تجاری، سیاسی و قضایی کشور‌های عضو را رقم می‌زند.
انگلیس اولین کشور در این اتحادیه است که قصد خروج از آن را دارد، از این رو فرآیند خروجش با پیچیدگی‌هایی مواجه شده است.





قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان