همه چیز در رابطه با کاندوم

یکی از لوازم ضروری برای انجام رابطه جنسی کاندوم است که میتواند از بیماری های مقاربتی نیز جلوگیری کند.

 کاندوم ها امروز در انواع مختلف از جمله رنگ ، اندازه و جنس های مختلفی ساخته می شوند با این تنوع ها تقریبا هرکسی که به دنبال خرید کاندوم است میتواند مناسب ترین کاندوم را انتخاب کند .

کاندوم ها معمولا به سه دسته اصلی تقسیم می شوند :

1 – کاندوم های لاتکسی که در برابر بیماری ها مقاربتی و بارداری مقاوم هستند .

2 – کاندوم های پلی اورتان که این نوع کاندوم ها برای افرادی است که به کاندوم های لاتکس حساسیت دارند اما دقیقا مثل کاندوم های لاتکس در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی مقاوم هستند

3 – کاندوم های طبیعی که از غشاء حیوانات اهلی درست می شوند که در برابر بارداری مقاوم است اما نمیتواند جلوی بیماری های مقاربتی را بگیرد

نکاتی برای خرید کاندوم بهتر

تاریخ انقضاء کاندوم :

از تاریخ انقضاء کاندوم باید حداقل سه ماه باقی مانده باشد و در صورتی که مشاهده کردید تاریخ انقضاء کاندوم به اتمام رسیده است حتما آن را دور بیاندازید چون هم مواد پرشده در کاندوم فاسد شده است و و احتمال ایجاد حساسیت  وجود دارد هم احتمال ایجاد پارگی در بدنه کاندوم وجود دارد.

خرید کاندوم باید از برند معتبر باشد 

از برند های نا آشنا دوری کنید، برنهای قاچاق یا بعضی از برند های خارجی ممکن است از بی کیفیت ترین کاندوم ها باشند، خارجی بودن یک برند صرفا نشانگر خوب بودن آن برند نیست، چه بسیار کشور هایی که به وسیله قاچاقچیان، کشور عزیزمان را زباله دان اجناس بی کیفیت و تقلبی خود می دانند.

در ایران تولید کنندگانی وجود دارند که با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز اروپا و آمریکا و تحت لیسانس شرکت های معتبر تولید کاندوم، به تولید این محصول با کیفیت اصلی می پردازند. تنها تفاوت این برندها قیمت پایینتر این محصولات به دلیل تولید داخل بودنشان است. برای خرید برند های معتبر و همچنین با کیفیت میتوانید به وب سایت های داروخانه آنلاین که دارای مجوز فروش هستند مراجعه کنید .

خرید کاندوم باید با آگاهی از فیزیک بدنتان انجام شود :

 هر شخصی نباید از کاندوم تاخیری استفاده کند  ، گاهی یک کاندوم ساده با رایحه دلپذیر مشکل را حل می کند و در صورت استفاده از کاندوم تاخیری ممکن است حس شما کم شود و از کاندوم زده شوید.

خیلی سریع فکر نکنید نیاز به کاندوم سایز بزرگ دارید، اکثر کاندوم های با لاتکس طبیعی قابلیت کشسانی بالایی دارند و برای شما مناسب هستند، اما اگر از کاندوم سایز بزرگ استفاده کنید ممکن است در واژن بماند . همچنین میتوانید به جای کاندوم تاخیری از یک کاندوم ساده استفاده کنید و با

 خرید اسپری تاخیری و استفاده از آن به همراه کاندوم لذت بیشتری را تجربه کنید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان