ماهان شبکه ایرانیان

امینی‌خواه در گفت‌وگو با میزان:

ایران بهترین مکان برای گشت و گذار نوروزی است

بازیگر فیلم "زن بدلی" گفت: ایران شهرهای متنوع و دیدنی بسیاری در حوزه تاریخی، طبیعت، کوهستانی و کویری دارد و انتخاب هر یک از این اقلیم ها سلیقه ای است. توصیه می کنم به هموطنانم اگر موقعیت سفر کردن دارند حتما با خانواده و دوستان به مسافرت بروند و اوقات خود را در منزل سپری نکنند.

مهدی امینی خواه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با اشاره به فرارسیدن فصل بهار گفت: سال 98 و فرارسیدن عید نوروز را به همه مردم سرزمینم تبریک عرض می کنم و از صمیم قلب آرزو می کنم که سال خوبی را پیش رو داشته باشند.

بازیگر "شاخه گلی برای عروس" درباره علاقه خود برای سفر نوروزی اظهار کرد: ایران شهرهای متنوع و دیدنی بسیاری در حوزه تاریخی، طبیعت، کوهستانی و کویری دارد و انتخاب هر یک از این اقلیم ها سلیقه ای است. توصیه می کنم به هموطنانم اگر موقعیت سفر کردن دارند حتما با خانواده و دوستان به مسافرت بروند و اوقات خود را در منزل سپری نکنند.

وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم به درستی از نوروز استفاده کنیم تمامی ساعات آن خاطره‌ساز است و معتقدم با کمترین و جزیی‌ترین هزینه و امکانات می توان سفر کرد.

بازیگر فیلم "زن بدلی" درباره این که در نوروز به کدام مناطق سفر می کند بیان کرد: اگر سر پروژه ای نباشم معمولا برای سفر انتخاب اولم شمال و شهر بابلسر است و اگر جای خاص دیگری مدنظر داشته باشم به آنجا سفر خواهم کرد.

امینی خواه درباره آرزوی خود در سال 98 خاطرنشان کرد: آرزوی سلامتی، شادی، موفقیت و روزهای پر برکت برای همه دارم. سلامتی از نظر من اولین آرزویی است که میتوان در قبال تمامی عزیزان داشت زیرا هیچ سرمایه‌ای بالاتر از آن نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان