رییس سازمان دهیاری‌های کشور:

امسال ۴۰هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها کمک می‌شود

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه در نشست مدیریت بحران الیگودرز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: در بارندگی های اخیر بیش از 20 استان کشور درگیر سیلاب بودند و خساراتی را نیز متحمل شدند اما لرستان با مدیریت به موقع و درست خسارات سیل به حداقل رسید و از بسیاری از خسارات احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه میزان خسارات سیل بررسی شده است، اظهار داشت: تمام خسارات سیل اخیر درنشست امروز هیات دولت به صورت گلوبال تامین اعتبار خواهد شد.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بیان کرد: سهم هر استان از خسارات سیل اخیر به مدیران استان تحویل داده می شود و دولت خسارت وارد شده از سیلاب ها را در حد توان جبران خواهد کرد.

فرماندار الیگودرز اضافه کرد: در حوزه راه های روستایی، کشاورزی و منازل مسکونی خسارت هایی به شهروندان این شهرستان وارد شده که دولت باید در راستای جبران نمودن آنها تلاش کند.

حمید کشکولی ادامه داد: برخی روستاها و مناطق دورافتاده الیگودرز نیازمند امداد هوایی هستند که امیدواریم سازمان های مربوطه جهت خدمات رسانی به این مناطق مساعدت لازم را بعمل آورند.

وی گفت: هم اکنون برآورد دقیق خسارت مقدور نیست و باید کل اطلاعات شهرستان جمع بندی شود.

فرماندار الیگودرز اظهارداشت: امکانات برف روبی در سطح شهرستان محدود است و باید در این خصوص تجهیزات لازم به الیگودرز اختصاص یابد.

 نشست ستاد بحران شهرستان الیگودرز به منظور برآورد خسارات سیل با حضور نماینده مردم شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان