باشه‌آهنگر در گفت و گو با میزان:

مسائل امنیتی منطقه دغدغه این روزهای من برای ساخت فیلم است/رونمایی از سرو زیر آب در جشنواره سی و ششم

کارگردان فیلم ملکه گفت: در حال حاضر اواخر مراحل فیلمبرداری فیلم «سرو زیر آب» را پشت سر می‌گذاریم. بخش هایی از فیلمبرداری قسمت‌های زیر آب و پهبادها باقى مانده است و در حال برنامه‌ریزى براى پایان یافتن هر چه زودتر این بخش‌ها هستیم.

باشه آهنگرمحمد‌على باشه‌آهنگر نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگى خبرگزاری میزان در خصوص مراحل تولید فیلم «سرو زیر آب» گفت: در حال حاضر اواخر مراحل فیلم برداری فیلم «سرو زیر آب» را پشت سر می‌گذاریم. بخش‌هایی از فیلم‌برداری قسمت‌های زیر آب و پهبادها باقى مانده که در حال برنامه ریزى براى پایان یافتن هر چه زودتر این بخش‌ها هستیم.
 
وى در خصوص زمان اکران این فیلم تصریح کرد: بهار سینماى ایران جشنواره فیلم فجر است و این فیلم نیز اولین اکران خود را در سى و ششمین جشواره فیلم فجر تجربه خواهد کرد.
 
این کارگردان سینما در خصوص محتوا و فرم این اثر افزود: به طور یقین این فیلم هم حال و هواى کارهاى قبلى من را داشته و در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است. این ژانر و حال و هوا همواره سلیقه و دغدغه من بوده و هست.
 
وى پروژه "سرو زیر آب" را بسیار سخت دانست و اذعان کرد: این فیلم یکی از سخت ترین تجربه‌هاى من در عرصه کارگردانى است. تفاوت اصلى این اثر نسبت به "ملکه" و سایر فیلم‌هاى من پر بازیگر بودن آن است. علاوه بر این٬ "سرو زیر آب" جامعه شناسانه‌تر و با تاکید بر حوزه روانشناسى ساخته شده است.
 
کارگردان فیلم ملکه از علاقه خود براى ساخت آثار دفاع و مقاومت منطقه خبر داد و اذعان کرد: من بسیار علاقمندم تا در مورد مسائل امنیتى و مرزى فیلم بسازم اما این علاقه نباید یک طرفه باشد و نیاز به همکارى دو جانبه دارد.
 
باشه‌آهنگر تاثیر یک اثر هنری را در اوضاع منطقه را بسیار زیاد دانست و خاطرنشان کرد: از طرف من اشتیاق و علاقه قطعاً موجود بوده و امیدوارم برخى مسئولین نیز این اشتیاق را داشته باشند. من نمی‌گویم که آنها نمی‌خواهند اما شاید به دلیل مشغله‌هاى فراوان فرصت فکر کردن به این مسأله را ندارند٬ در صورتى که یک فیلم می‌تواند تاثیرات بسیار عمده‌ای را در منطقه داشته باشد و هر چه ما به این اتفاق نزدیک‌تر باشیم اثرى واقعى‌تر را به مخاطب ارائه می‌دهیم.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان