سرلشکر باقری: کمبود‌های مناطق سیل‌زده را تامین می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرلشکر محمد باقری ظهر امروز در جمع مردم سیل‌زده سلاق یلقی آق قلا اظهار کرد: امروز بنده آمدم که از نزدیک کار این دوستان را ببینم، کمبود‌ها را شاهد باشم و گزارش پیشرفت کار را ببینم و این کار را انجام دادم و در جلسه‌ای که بعد از ظهر انجام خواهد شد هر کمبودی که باشد با حداکثر توان تلاش خواهیم کرد آن‌ها را تامین کنیم.

وی کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده را اولویت مهم نیرو‌های مسلح خواند و تصریح کرد: بنده به عنوان رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح وظیفه دارم که از نزدیک بیایم در منطقه شما مردم عزیز ترکمن حضور پیدا کنم، مردم صبور، نجیب و مومنی که با این سیل نامناسب مواجه شده‌اید.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امر مقام معظم رهبری این بود که نیرو‌های مسلح امکانات‌شان را بسیج و گسیل کنند و برای کمک به مردم سیل زده بفرستند الحمدلله نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیرو‌های انتظامی، وزارت دفاع با همه امکانات در منطقه حاضر شدند.

باقری ادامه داد: امروز بنده آمدم که از نزدیک کار این دوستان را ببینم، کمبود‌ها را شاهد باشم و گزارش پیشرفت کار را ببینم و این کار را انجام دادم و در جلسه‌ای که بعد از ظهر انجام خواهد شد هر کمبودی که باشد با حداکثر توان تلاش خواهیم کرد آن‌ها را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه مسئله فروکش کردن آب در حال انجام است، تصریح کرد: این رودخانه‌ای که لایروبی نشده بود علت اصلی مشکل است که الان با وجود این آب انبوه امکان لایروبی وجود ندارد، اما در انتهای رودخانه با بیل مکانیکی برای خروج آب نیرو‌ها در حال فعالیت هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان