ماهان شبکه ایرانیان

پدیده جوان چلسی همچنان خواهان ترک باشگاه

کالوم هادسون اودوی، پدیده ۱۸ساله چلسی همچنان قصد دارد تابستان پیش رو این تیم را ترک کند و با اینکه چندین تیم بزرگ خواهان جذب او هستند احتمال پیوستنش به بایرن مونیخ بیشتر از سایر رقبا است.

به گزارش "ورزش سه"، کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله باشگاه چلسی در وقفه اخیر بازی‌های ملی در دو بازی ملی برای انگلیس به میدان رفت تا اولین بازی‌های ملی خود برای تیم بزرگسالان کشورش را انجام داده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین استعدادهای حال حاضر فوتبال اروپا تثبیت کند. از این دو بازی، به خصوص نمایش هادسون اودوی در جریان پیروزی 5-1 انگلیس مقابل مونته‌نگرو چشمگیر بود.

 

 

ولی هادسون اودوی همچنان قصد دارد در اولین فرصت ممکن استمفورد بریج را ترک کرده و از باشگاه چلسی جدا شود. او از اینکه ماتوریتزیو ساری در فصل جاری فرصت‌های اندکی برای بازی در لیگ برتر در اختیارش گذاشته ناراضی است. هادسون اودوی تا اینجا هنوز در هیچ بازی لیگ برتری‌‌ای به عنوان بازیکن فیکس، از آغاز به میدان نرفته است.

 

این پرورش یافته‌ی آکادمی چلسی در ماه ژانویه قصد ترک باشگاه را داشت ولی با اینکه بایرن مونیخ حاضر بود برای او 35 میلیون پوند پرداخت کند، مدیران چلسی با این معامله مخالفت کردند.

 

با اینکه بایرن همچنان مهمترین گزینه برای هادسون اودوی به حساب می‌آید ولی بارسلونا و منچستریونایتد دو تیم بزرگ دیگری هستند که به این پدیده جوان انگلیسی علاقه‌مند شده‌اند. این در حالی است که چلسی به شدت به دنبال حفظ این مهاجم جوان است و به او پیشنهاد دستمزد 80هزار پوند در هفته داده است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان