ماهان شبکه ایرانیان

ماکه له له:

به رونالدینیو گفتم پاهایت را می شکنم!

ستاره فرانسوی سابق رئال و چلسی را یکی از بهترین هافبک دفاعی های تاریخ فوتبال می دانند.

به گزارش "ورزش سه"، کلود کاکه له له پس از بازی برای مارسی و سلتا راهی رئال شد و در این تیم شهرت جهانی پیدا کرد. فلورنتینو پرز(رئیس رئال) سال 2003 در اقدامی عجیب به ماکه له له اجازه جدایی داد و او به چلسی پیوست و در این تیم نیز روزهای خوبی را پشت سر گذاشت.

ماکه له له زمانی که برای چلسی بازی می کرد، چندین بار برابر بارسا در چمپیونزلیگ به میدان رفت و مامور مهار رونالدینیو بود اما دریبل ها و حرکات تحریک آمیز ستاره برزیلی بعضا باعث خشم او در زمین می شد.

ماکه له له در مصاحبه با رادیو مونته کارلو به ذکر خاطره ای جالب از رونالدینیو پرداخت و گفت:« او مرتب سعی در فریب بازیکنان مقابلش داشت و دریبل های تحقیرآمیزی هم می زد. در یک صحنه به او گفتم سعی کن به صورت عادی دریبل بزنی؛ در غیر این صورت و اگر بخواهی دریبل های پلی استیشنی بزنی، پاهایت را می شکنم و روانه بیمارستانت خواهم کرد. رونالدینیو سپس عذرخواهی کرد و گفت که قصد تحقیر هیچ بازیکنی را ندارم.»

ماکه له له در ادامه گفت:« زیدان زمانی که بازی می کرد، یک هنرمند واقعی در زمین بود. هر حرکت او در خدمت تیم و برای طراحی یک حمله بود. رونالدینیو و زیدان در بسیاری موارد شبیه هم بودند تا زمانی که رونالدینیو شروع به زدن آن دریبل ها می کرد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان