واکنش کلوپ به شعارهای نژادپرستانه علیه استرلینگ

لیورپول یکشنبه شب در آنفیلد میزبان تاتنهام در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که با یک بازی بیشتر از سیتی و دو امتیاز بالاتر صدرنشین است، باید تاتنهام را در این بازی خانگی مغلوب کرده تا همچنان شانس بالای خود برای قهرمانی را حفظ کند. سیتی فردا در بازی برابر فولام می تواند به صدر برگردد و این، فشار روی لیورپول را افزایش خواهد داد.

 

 

 

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی گفت:« مقطع هیجان انگیزی برای مصاف با تاتنهام است. آنها به زودی ورزشگاه جدیدشان را افتتاح خواهند کرد و با عکس هایی که از این ورزشگاه دیده ام، باید بگویم که تحت تاثیر زیبایی اش قرار گرفته ام. آنها سه هفته پیش آخرین بازی خود درلیگ را انجام دادند و مغلوب شدند اما قطعا تا الان آن را فراموش کرده اند و انتظار بهترین تاتنهام ممکن را دارم. تیمی با کلاس جهانی به آنفیلد خواهد آمد.»

وضعیت چمبرلین:« یکی از بزرگ ترین اشتباهات مربیگری من این بود که به چمبرلین اجازه دادم به تمرینات برگردد و برای تیم زیر 23 ساله ها به میدان برود. متاسفانه او خیلی زود دوباره مصدوم و بازگشتش طولانی تر شد. چمبرلین این روزها به خوبی تمرین می کند و زمان درستش که برسد، بازگشت او را اعلام خواهم کرد. نمی خواهم یک اشتباه را دوبار تکرار کنم.»

در بازی انگلیس مقابل مونته نگرو از دور مقدماتی یورو 2020، رحیم استرلینگ، ستاره سیتی و سه شیرها بارها با شعارهای نژادپرستانه هواداران میزبان مواجه شد و پس از زدن گل پنجم با گرفتن گوش هایش به شعارها واکنش نشان داد.

کلوپ معتقد است که مسئولان انگلیس باید تیم را بیرون می کشیدند:« می فهمم چرا گرت ساوتگیت(سرمربی) تیم را بیرون نکشید ولی من قطعا این کار را انجام می دادم. هر کاری نیاز است برای مقابله با نژادپرستی انجام می دهم. این کار شوخی نیست و باید متوقف شود. باید یک راه حل اساسی برای حل این معضل پیدا کرد. از نظر من، بازی انگلیس باید متوقف می شد.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر