مردان عاشق چگونه‌اند؟

دوست دارید بدانید در سر مردان چه می‌گذرد؟

دوست دارید بدانید در سر مردان چه می‌گذرد؟

اکثر خانم‌ها همیشه در این‌باره از خودشان سوالات زیادی می‌پرسند، مثلا: او چقدر به من علاقمند است؟ در مورد من چه فکری می کند؟ و بسیاری سوالات بی‌جواب دیگر. سعدی بیت معروفی دارد که به شما سرنخ مهمی می‌دهد:

گر بگویم که مرا حال پریشانی نیست                          رنگ رخسار خبر می‌دهد از سر ضمیر

عشق و علاقه‌ی افراد همیشه به زبان آورده نمی‌شود. چشم‌ها و حرکات و رفتارها نیز در فهم احساس طرف مقابل به شما کمک می‌کنند. اگر در پی جواب سوالاتتان هستید با بنیتا همراه باشید.

عشق

برای این که بدانید مردی که با او در تعامل هستید، راجع به شما چه فکری می‌کند، لازم نیست که از او مستقیما بپرسید یا حدس بزنید و دچار سوء‌تفاهم شوید. فقط به حالات و رفتارهای او دقت کنید. صرف‌نظر از حرف‌های افراد، حالات فیزیکی آن‌ها نیز بیانگر افکار درونی آن‌هاست.

مطلبی که می‌خوانید، بر پایه‌ی اصول روانشناختی است و قطعیت کامل ندارد. درج مطلب به این معنا نیست که نویسنده آن را تایید می‌کند.

اگر طرف مقابل شما این نشانه‌ها را داشته باشد، احتمالا دوستتان دارد:

 

1. با موهایش ور می‌رود!

مردها با این‌کار آرامش و اعتماد به نفس پیدا می کنند. انسان‌ها، چه زن و چه مرد، در برخورد با یک فرد خوش‌تیپ یا مورد علاقه، به طور غریزی شروع به مرتب کردن خودشان می‌کنند. این قانون در مورد خانم‌ها هم صدق می‌کند.

2. دستانش را روی کمرش قرار می‌دهد

اگر مردی که طرف مقابل شماست، در هنگام مکالمه ناخودآگاه دستانش را روی کمرش قرار می‌دهد، یعنی می‌خواهد جلوی شما قوی جلوه کند.

3. فضای زیادی را اشغال می‌کند!

مردان براساس غریزه، هنگامی که می‌خواهند یک خانم را تحت تاثیر قرار بدهند، فضای زیادی اشغال می‌کنند و سعی می‌کنند عظیم‌الجثه جلوه کنند! این رفتار در حیوانات نر هم دیده می‌شود. مثلا پرندگان پرهای خود را در هنگام جلب توجه پف می‌دهند تا پرنده‌ی ماده آن‌ها را بزرگ‌تر ببیند!

4. جلوی شما با حالتی باز و غیر تدافعی می‌ایستد

اگر طرف مقابل شما در حالت ایستاده یا نشسته،‌ با دست‌ها و پاهای باز و حالتی غیر تدافعی رو به شما می‌نشیند یا می‌ایستد، یعنی به شما علاقمند است.

عشق

5. در مقابل شما بلبل زبانی می‌کند

اگر طرف مقابلتان در حضور شما پرحرفی می‌کند، ممکن است نشانه‌ی این باشد که می‌خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد. مردها معمولا کم حرف هستند و به همین خاطر پرحرفی یکی از نمادهایی است که به شما کمک بیشتری می‌کند. البته اگر طرف مقابلتان معمولا کم حرف است،‌ این نشانه قابل اتکاتر خواهد بود.

6. از نظر فیزیکی از شما تقلید می‌کند

به طرف مقابلتان خوب توجه کنید. اگر او از حرکات و نحوه‌ی ایستادن شما تقلید می‌کند، این موضوع نشان‌دهنده‌ی این است که می‌خواهد احساس شما را درک کند و اشتراکاتی با شما داشته باشد و این موضوع بر زبان بدن و حرکات او تاثیر گذاشته است.

7. بسیار هیجان‌زده رفتار می‌کند

اگر مردی شما را دوست داشته باشد،‌ با شما دوستانه رفتار می‌کند و از شما به گرمی استقبال خواهد کرد. نگاهش به شما مهربان خواهد بود و در مقابل شما اغلب هیجان زده می‌شود و اگر عصبی و پر استرس باشد یا خجالت بکشد،‌ صورتش سرخ خواهد شد.   

اگر از خواندن این مطلب لذت بردید می‌توانید «آزمایشگاه عشق بنیتا/ قسمت دوم: تفاوت‌های زن و مرد» را نیز بخوانید. دوستان و همراهان همیشگی بنیتا، لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید؛ همچنین می‌توانید به سوپر گروه و کانال تلگرامی بنیتا بپیوندید. 

منبع: brightside


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر