ارجمند در گفت‌وگو با میزان:

امیدوارم سالی سرشار از صداقت پیشروی همه باشد

بازیگر سریال معمای شاه گفت: فرارسیدن سال نو عید نوروز را به تمامی مردم سرزمینم تبریک می‌گویم و امیدوارم در کمال صحت و سلامت در کنار خانواده خود سال خوبی را در انتظار داشته باشند.

امیریل ارجمند خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص فرارسیدن نوروز سال 98 گفت: فرارسیدن سال نو عید نوروز را به تمامی مردم سرزمینم تبریک می‌گویم و امیدوارم در کمال صحت و سلامت در کنار خانواده خود سال خوبی را در انتظار داشته باشند.

وی در همین راستا اضافه کرد: آرزو می‌کنم سال جدید برای همه ما سالی سرشار از صداقت و راستگویی باشد و بتوانیم از هرچه دروغ و بدی که هست فاصله بگیریم.

تهران در نوروز جای بسیار زیبایی می‌شود/امیدوارم سال جدید سرشار از صداقت باشد/////////////////////نوروز

وی درباره تصمیم خود برای سفر نوروزی ادامه داد: واقعیت من اهل سفر هستم اما ترجیح می دهم در ایام نوروز در تهران بمانم و از خلوتی و هوای پاک تهران استفاده کنم.

بازیگر سریال "معمای شاه" در همین راستا تاکید کرد: در طول سال همیشه آرزو می‌کنم که هر چه زودتر نوروز فرا برسد و بتوانم تهرانی خلوت و بدون دود را تجربه کنم. سعی می کنم کمال استفاده را از این سیزده روز انجام دهم. تهران مراکز گردشگری و اماکن جذاب زیادی دارد که شاید در طول سال موفق به دیدن آنها نمی شویم و نوروز فرصت مناسبی برای گردشگری در تهران است.

تهران در نوروز جای بسیار زیبایی می‌شود/امیدوارم سال جدید سرشار از صداقت باشد/////////////////////نوروز

ارجمند با اشاره به شلوغی تهران خاطرنشان کرد: شاید در طول سال شلوغی، ازدحام و آلودگی ما را از تهران خسته کند اما وقتی نوروز می رسد می فهمیم که تهران عجب شهر زیبایی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان