جنگ ستارگان برای قهرمانی در لیگ ستارگان

روزنامه های قطر تحت تاثیر الکلاسیکوی دوحه

در فاصله شش هفته تا انتهای فصل لیگ ستارگان، الکلاسیکوی امشب دوحه می تواند سرنوشت قهرمان قطر را مشخص کند.

به گزارش "ورزش سه"، السد و الدحیل تیم های اول و دوم فصل جاری لیگ ستارگان امشب در حالی الکلاسیکوی دوحه را برگزار خواهند کرد که نبرد امشب آنها می تواند سرنوشت جام قهرمانی فصل را تغییر دهد. این نبرد که توجه همه رسانه ها را به خود معطوف و به تیتر اول بیشتر روزنامه ها و اخبار مهم سایت های معتبر ورزشی تبدیل شده است، در کنار تمام حساسیت های همیشگی می تواند قهرمان زودهنگام قطر را نیز معرفی کند.


دو باشگاه متمول و پرافتخار قطر با در اختیار داشتن کلکسیونی از ستاره های ملی پوش و خارجی امشب همه نگاه ها را به وزشگاه حمد بن جاسم دوحه جلب خواهند کرد تا یکی از جذاب ترین دوئل های ممکن در لیگ ستارگان مشاهده شود. السد که در صدد پایان دادن به سلطه الدحیل در فوتبال قطر است در حال حاضر با اختلاف 4 امتیازی، صدر جدول را به خود اختصاص داده تا مدافع عنوان قهرمانی برای دفاع از عنوان فصل قبل امشب چاره ای جز برتری مقابل السد نداشته باشد.


اوسوالدو فریرا و روی فاریا دو نسل متفاوت از مربیان پرتغالی شاغل در قطر امشب با انگیزه های متفاوت از هم روی نیمکت رهبری دو تیم خواهند نشست تا سرنوشتی متفاوت برای روزهای پایانی فصل لیگ ستارگان رقم بزنند. فریرا که روزهای پایانی مربیگری را تجربه می کند درست برعکس رقیب جوان تر خود فاریا سخت در تلاش است تا با قهرمانی السد را ترک کند و آخرین افتخار دوران مربیگری اش را در زعیم دوحه جشن بگیرد. در این راه باید به هر نحوی شده الدحیل را از پیش رو بردارد درست مثل کاری که در بازی رفت انجام و زمینه برکناری نبیل معلول تونسی را فراهم کرد.


در سوی مقابل روی فاریا در اولین تجربه هدایت الدحیل در الکلاسیکو دوحه چاره ای ندارد تا بعد از شکست سنگین برابر الهلال در گروه مرگ آسیا، این بار السد را از پیش رو بردارد. تئوریسین سابق آقای خاص در اولین تجربه سرمربیگری خود با ریخت و پاش های فراوان گام به الدحیل گذاشت و حالا امیدوار است ستاره های خارجی بتوانند عصای دست او در این بازی مهم باشند بلکه الدحیل برای سومین قهرمانی متوالی در قطر خیز بردارد.


از جمله نکات جالب توجه ال کلاسیکوی امشب می توان به رویارویی دو ستاره گلزن و آفریقایی اشاره کرد، بازیکنانی که بسیاری آنها را سرنوشت سازترین مهره های امشب حمد بن جاسم قلمداد کردند. بغداد بونجاح با 35 گل زده آقای گل فصل جاری محسوب می شود، ستاره ای از الجزایر که در سال 2018 تا آستانه تصاحب کفش طلا پیش رفت اما ... در آن سوی ستاره ای از مراکش حضور دارد به نام یوسف العربی که در فصل جاری با 23 گل در تعقیب آقای گل الجزایری است.


از دیگر ستاره های خارجی می توان به مهدی بن عطیه مراکشی در الدحیل و گابی اسپانیایی در السد اشاره کرد که در غیاب ژاوی هرناندز کاپیتان السد باید رهبری زعیم را در دست بگیرد. رسانه های دوحه مدعی شدند با شرایط جسمانی که ژاوی دارد، سرمربی السد ریسک استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی را به جان نخریده است به همین خاطر مهندس اسپانیایی روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد.


آن چه محرز است این که چند ساعت بعد از فروکش کردن تب و تاب دربی 89 پایتخت، همه نگاه ها به دوحه دوخته خواهد شد تا دو رقیب سرخابی های پایتخت در جنگ بزرگ قهرمانی قطر به مصاف هم بروند. این جنگ می تواند سرنوشت جام را کاملا تغییر دهد به خصوص اگر السد برنده الکلاسیکوی دوحه باشد چون اختلاف در فاصله چند هفته به اتمام فصل به هفت امتیاز می رسد.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان