۵قایق بادبانی برتر جهان را بشناسید +عکس

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، نمایشگاه بین‌المللی پالم بیچ که از 28 تا 31 مارس برگزار شد. در این نمایشگاه از برخی قایق‌های بادبانی برای نخستین بار رونمایی شده است و بازدید از آن برای نخستین بار برای عموم آزاد بود.

1

2

3

4

5

6

1- Skyfall

این قایق در سال 2010 ساخته شده و بازطراحی آن برای تکمیل، در سال 2018 انجام شده است. این قایق دارای امکانات زیادی است که مسافران می‌توانند از آن لذت ببرند. اسکای‌فال قسمت‌هایی را برای صندلی‌های چرخ‌دار و رفت و آمد راحت معلولین و همچنین آسانسور برای دسترسی راحت‌تر به طبقات مختلف طراحی کرده است. فضای داخلی اسکای‌فال دارای یک فضای ورودی خیره‌کننده است که مستقیما از عرشه پشتی به سالن اصلی هدایت می‌شود.

7

8

9

2- Excellence V

این قایق عظیم و لوکس توسط ریموند لانگتون، طراح مشهور، طراحی شده است.این قایق دارای هفت سالن مجزا با طراحی خیره کننده است. فضاهای عرشه اصلی شامل سالن نشیمن و اتاق غذاخوری رسمی و همچنین یک سالن بزرگ رسمی می‌باشد. این قایق بادبانی با دارا بودن سینمای خصوصی و مرکز تفریحی ساحلی، طراحی لوکس خود را تکمیل کرده است.

10

11

3- Coral Ocean

این قایق برای نخستین بار در سال 1994 ساخته، و در سال 2016 بازطراحی شد. این قایق لوکس دارای ظرفیت 12مسافر در 6اتاق‌خواب بسیار لوکس و قادر به حمل 19خدمه می‌باشد. Coral Ocean دارای موتوری قدرتمند نیز است که به آن توانایی حرکت در حداکثر سرعت (6000مایل دریایی) را می‌دهد.

12

13

4- Shadow

این قایق در سال 2017 ساخته شد و تا کنون ارتقاء زیادی داشته است. این قایق نسبت به قایق‌های لوکس دیگر کوچک‌تر است اما به طور خاص بیشتر برای حمل اسباب‌بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

14

5- Minderella

موتور کلاسیک این قایق توسط Feadship ساخته شده و ظرفیت آن شامل 10میهمان در 5اتاق‌خواب لوکس و حداکثر 14خدمه است. بدنه آن از فولاد و عرشه از چوب درخت بلوط ساخته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر