عصبانیت تارتار و پارسی‌ها از کمک اول فغانی(عکس)

اعضای تیم پارس جنوبی جم در صحنه ای که منجر به اخراج احمد گوهری و شکست تیم شان شد، به کمک داور بازی اعتراض شدیدی انجام دادند.

به گزارش "ورزش‌سه"، در دقایق پایانی دیدار پدیده و پارس جنوبی ارسال یک توپ از یک سوم دفاعی تیم میزبان به سمت دروازه پارس جنوبی با اشتباه مدافع پارس همراه شد و قاسمی نژاد را در موقعیت خوبی قرار داد. در این صحنه احمد گوهری دروازه بان پارس جنوبی از دروازه بیرون آمد و روی مهاجم پدیده خطا کرد تا منجر به اخراجش شود و در نهایت اتفاقات عجیبی رقم بخورد. در ادامه مدافع پارس به دلیل نداشتن تعویض درون دروازه قرار گرفت تا یکی از عجیب ترین گل ها به ثمر برسد.


بعد از اخراج احمد گوهری از زمین مسابقه مهدی تارتار و سایر نیمکت نشینان پارس جنوبی به علی دودانگه کمک داور اول مسابقه اعتراض شدیدی داشتند. آنها معتقد بودند که قاسمی نژاد در موقعیت آفساید توپ را در اختیار گرفته و کمک علیرضا فغانی اشتباه کرده است. 


اعتراض های شدید نیمکت نشینان پارس با دخالت فغانی همراه شد و داور مسابقه ضمن اخراج مسئول تدارکات پارس جنوبی جم به ابراهیم صالحی که تعویض شده و روی نیمکت بود هم یک کارت زرد نشان داد.


تارتار در نشست خبری بعد از بازی نیز روی آفساید بودن گل تیم پدیده تاکید داشت. جالب اینکه تصاویر تلویزیونی طوری گرفته شده که آفساید بودن یا نبودن این صحنه را درست نمایش نمی دهد و با توجه به اینکه برنامه های تلویزیونی که به کارشناسی صحنه های داوری می پردازند نیز فعلا پخش نمی شوند، وضعیت این صحنه مبهم باقی خواهد ماند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر