مهران غفوریان: برای موفقیت سریال‌های طنز باید به روز باشیم

خبرگزاری فارس: «مهران غفوریان» بازیگر نقش «فرشید» در سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف زاده  درباره اینکه چه عواملی منجر به موفقیت آثار طنز نزد مخاطبان می‌شود؟، گفت: در وهله اول باید به روز باشیم و در گام‌های بعدی تلاش بیشتری برای موفقیت آثار طنز در تلویزیون به کار بریم.

وی در ادامه با بیان عواملی که در این زمینه حائز اهمیت است، افزود: هرچه عوامل سازنده یک سریال حساسیت بالایی روی خروجی کار خود داشته باشند و برایشان مهم باشد که چه خوراکی به مخاطب می‌دهند و دغدغه ساختن کار خوب را داشته باشند، نتیجه بهتر و موفق‌تر خواهد بود.

بازیگر سریال «در حاشیه» ادامه داد: اگر همه ما این موارد را رعایت کرده باشیم یعنی اینکه به مخاطبمان توجه کردیم و او را نیز جزئی از آن اثر دانستیم. اگر اینطور باشد سریال به خوبی دیده خواهد شد و مردم آن را دوست خواهند داشت، چراکه بر طبق سلیقه او عمل کردیم.

 سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این سریال مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، یوسف تیموری، اشکان اشتیاق، مهران غفوریان و ... به ایفای نقش پرداختند. شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه سریال از موضوعات روز جامعه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان