مشهد در سوگ شهادت هفتمین امام شیعیان

خبرگزاری مهر: همزمان با شب شهادت امام هفتم شیعیان (ع) مشهد یکپارچه در غم و اندوه قرار دارد و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای عرض تسلیت شهادت پدر امام هشتم (ع) راهی حرم مطهر رضوی شده اند.

به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در حرم رضوی تدارک دیده شده تا زائران بتوانند به عزاداری بپردازند و ارادات خود را به امام یازدهم ابراز کرده و به امام عصر (عج) نیز تسلیت بگویند.

طبق اعلام آستان قدس رضوی از سوی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در شب و روز شهادت این امام همام تدارک دیده شده که سخنرانی، مداحی و مرثیه‌سرایی از جمله این برنامه‌ها است.

حضرات آیت الله علم‌الهدی و حجج اسلام و المسلمین صدیقی، حاج علی اکبری، حسینی قمی و مؤمنی از جمله سخنرانان این مراسم هستند. همچنین احمد واعظی، محمود کریمی، سید حمید کهربایی، کاظم غلامشاهی، علی ملائکه از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) هستند که در شب و روز شهادت امام موسی کاظم (ع) به مرثیه خوانی و مداحی می‌پردازند.

همچنین بامداد امشب مراسم «هیئت حسین جان» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که در این مراسم با مداحی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج منصور ارضی و با حضور زائران و مجاوران عزادار و سوگوار در حرم علی‌بن موسی الرضا (ع) تدارک دیده شده است.

مکان برگزاری این مراسم رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی است که در ساعت 30 دقیقه بامداد 12 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان