معاون دادستان اهواز به میزان خبرداد

اتصال برخط سامانه‌ها و ارسال الکترونیکی پرونده‌ها از شهرداری به سازمان نظام مهندسی و امور مالیاتی

معاونت حقوق عامه دادستانی اهواز گفت: اتصال برخط سامانه‌ها و ارسال الکترونیکی تمامی پرونده‌ها از شهرداری اهواز به سازمان نظام مهندسی و اداره کل امور مالیتای تا پایان فروردین ماه فراهم می‌شود.

اتصال برخط سامانه‌ها و ارسال الکترونیکی پرونده‌ها از شهرداری به سازمان نظام مهندسی و امور مالیاتیعیسی پورسلیمی معاون حقوق عامه دادستانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در راستای شفافیت فعالیت‌های حوزه صنعت ساختمان و پیشگیری از فساد احتمالی و فرار مالیاتی اتصال برخط سامانه‌ها و ارسال الکترونیکی تمامی پرونده‌ها از شهرداری اهواز به سازمان نظام مهندسی و اداره کل امور مالیاتی تا پایان فروردین ماه فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای اعمال مواد 169 و 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و به عنوان یکی از دادستانی‌های پیش قدم ضمن برگزاری جلسات مشترک متعدد با نهاد‌های ذیربط در سال 97، موضوع ساماندهی فعالیت‌های صنعت ساختمان و املاک اتصال برخط سامانه‌ها و ارسال الکترونیکی تمامی پرونده‌ها از شهرداری اهواز به سازمان نظام مهندسی و اداره کل امور مالیاتی به تصویب رسیده است.

معاون دادستان اهواز در ادامه افزود: امکان عملیاتی شدن آن به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری حداکثر تا اواخر فروردین ماه سال جاری فراهم می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان