سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زلزله غرب کشور تلفات جانی و مالی نداشت/ هموطنان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

سعیدی درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله زده غرب کشور توضیحاتی داد.

زلزله غرب کشور تلفات جانی و مالی نداشت/ هموطنان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

وقوع دو زمین لرزه در سومار خساراتی را به دنبال نداشت/ تخلیه روستا‌های مستعد سیل در خوزستان و لرستان/ ایجاد سیل‌بند‌ها در ورودی شهر‌ها و روستا‌های مستعد سیل در کشوربهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ظهر امروز (دوشنبه) در ساعت "14:30:24 زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر در حوالی مرز بین دو شهرستان سومار استان کرمانشاه و صالح آباد استان ایلام در عمق 10 کیلومتری زمین این منطقه را لرزاند.


بیشتر بخوانید؛ اعزام هیئت ویژه سازمان مدیریت بحران کشور برای رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان سیل شیراز


وی افزود: ساعت "14:46:17 پس لرزه دوم در مرز بین دو شهرستان سومار در استان کرمانشاه و شهرستان زرمه استان ایلام در عمق 19 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

سعیدی با بیان اینکه تاکنون این دو زمین لرزه تلفات جانی و مالی نداشته است، تصریح کرد: با توجه به وقوع دو زمین‌لرزه در غرب کشور، عملیات‌ها جهت مدیریت سیل در استان خوزستان در حال انجام است و تمام مسئولان در کشور بسیج شدند تا از ورود خسارات به شهرستان‌ها و روستا جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشکیل سیل بند‌ها در مرز رودخانه‌ها و ورودی شهر‌ها و روستا‌ها گفت: با انجام اقدامات به موقع در تلاش هستیم تا از ورود سیلاب‌ها به درون شهر‌ها و روستا‌ها جلوگیری شود.

سعیدی با بیان اینکه هموطنان به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و طی روز‌های آتی از سفر‌های غیرضروری خودداری و از نزدیک شدن به مناطق مستعد سیل از قبیل دره‌ها و رودخانه‌ها جلوگیری کنند، گفت: شهروندان اخبار را از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.

شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان