اوزیل: سبقت گرفتن از تاتنهام برای ما خیلی شیرین است

بعد از پیروزی دیروز آرسنال مقابل نیوکاسل و صعود به رتبه سوم جدول لیگ برتر، مسوت اوزیل، ستاره آرسنال می‌گوید سبقت گرفتن از تاتنهام برای او و هم‌تیمی‌هایش بسیار لذت‌بخش است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در خانه خود، استادیوم امیریتس، به مصاف نیوکاسل رفت و با پیروزی 2-0 امتیاز خود را به عدد 63 رساند و با دو امتیاز بیشتر از رقیب همشهری‌اش تاتنهام رتبه سوم جدول را از شاگردان پوچتینو پس گرفت و خود در رتبه سوم ایستاد.

 

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال بعد از مدتها کشمکش با اونای امری، سرمربی توپچی‌ها دیروز نمایش خیلی خوبی برای توپچی‌ها داشت و یکی از ستاره‌های میدان بود. تا جایی که اونای امری سرمربی آرسنال در پایان بازی از او تمجید کرده و گفت اوزیل حالا همانطور بازی می‌کند که کادر فنی آرسنال از او انتظار دارد.

 

 

اوزیل هم بعد از پایان بازی دیروز گفت:" هدف ما این است که در پایان فصل جزء چهار تیم اول باشیم. بله از اینکه حالا جلوتر از تاتنهام ایستاده‌ایم فوق‌العاده خوشحالیم. رقابت آرسنال و تاتنهام همیشه خیلی جدی بوده".

 

ستاره آلمانی آرسنال در ادامه گفت:" ما چند بازی دیگر داریم و اگر در همه آنها مثل امروز بازی کنیم می‌توانیم در تک تک آنها پیروز شویم. خواست ما همین است، پیروزی در تک تک بازی‌های باقیمانده می‌خواهیم از این چند بازی همه امتیازات ممکن را بگیریم و در پایان فصل یکی از چهار تیم اول جدول باشیم".

 

 

اوزیل در ادامه صحبتهایش افزود:" ما خیلی خوشحالیم. امشب هدف‌مان کسب سه امتیاز بود و خیلی خوب بازی کردیم. به همه تیم تبریک می‌گویم. وظیفه من این است که مثل امروز در زمین از جان و دل مایه بگذارم. من فقط می‌خواهم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا بتوانیم بازی‌هایمان را با پیروزی به پایان برسانیم".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان