بر سر دو راهی سریالی که میترا حجار به چشم آمد+عکس

خبرگزاری تسنیم: میترا حجار بازیگر 41 ساله سینمای ایران علی رغم اینکه سال‌ها قبل با ایفای نقش در سینمایی به شهرت رسید، اما نتوانست جایگاه خود را به ویژه در تلویزیون تثبیت کند و اقبالی در سریال‌هایی که بازی کرد نداشت.

او نوروز امسال با «بر سر دوراهی» شبکه دو با نقش "پریناز" دیده شده و دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.

حجار علی رغم اینکه سال گذشته هم در سریال نوروزی «دیوار به دیوار» ایفای نقش کرده بود، اما کسی این نقش را ندید و آن سریال هم شکست خورد.

او همزمان در سریال شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» هم بازی می‌کند که هنوز چندان مورد قبول واقع نشده و البته فعلا برای قضاوت زود است.

به هر حال علی رغم اینکه حجار بازیگر خوبی است، اما انتخاب او آن هم دوباره برای یک سریال نوروزی که تجربه موفقی در آن نداشته، ریسکی به حساب می‌آمده که البته جواب داده است و بازی این بازیگر اولین بار است که در تلویزیون به چشم می‌آید.

بازیگر سریال نوروزی شبکه دو در خصوص ایفای نقش "پریناز" تصریح کرد: پریناز دختری است که شخصیتی چند لایه دارد و مخاطبان ممکن است ابتدا درباره او اشتباه فکر کنند، اما به مرور به واقعیت پی خواهند برد. متاسفانه در جامعه ما اغلب افراد یک جور حرف می‌زنند و طور دیگری عمل می‌کنند که این ویژگی به شخصیتی که بازی می‌کنم نزدیک است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان